Onrustige baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shanna23, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hallo,

Ik ben nu 31 weken zwanger van me 2e kindje.
    Ik heb sinds eeristeren heftige voor weeen en ze doen behoorlijk zeer.
    Sinds gisteren is de baby erg onrustig en schopt erop los in me buik,dit doet heel veel
    pijn maar buiten dat om zit het me niet lekker dat hij zo onrustig is.
    Tot nu toe ligt hij geen moment stil en is alleen maar druk in de weer...natuurlijk zou iedere aanstaande moeder dat een heerlijk gevoel vinden dat de baby zoveel beweegt.
    Maar ik doe geen oog dicht in de nacht en het zit me niet zo lekker..zelf heb ik het gevoel dat hij eerder wil gaan komen...
    Ben erg benieuwd naar jullie reacties,alvast bedankt.

Groetjes Shanna

2. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik zou de verloskundige/ziekenhuis (net waar je onder controle staat) even bellen,
    ikzelf had ook dat met 32 weken mn buik erg vreemd deed en toen moest ik direct ruust nemen en stoppen met werkeen.. je zou niet willen dat ie te vroeg komt toch??

Meteen ff bellen hoor!

3. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Hoi,Ik zou zeker even contact opnemen met je verlosk. of met het ziekenhuis! Al is het maar om je weer wat gerust te voelen... Dit zijn de eerste moedergevoelens :D en vaak kloppen die wel!
    Succes!

4. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    hoi hoi,

Nou ik heb contact gehad met het ziekenhuis,aangezien het me 2e kindje is wil ik niet al te snel gaan bellen en was ik nieuwschierig naar jullie meningen.
    Ik woon best wel ver van het ziekenhuis,en heb zelf alleen een fiets,de verloskundige van het ziekenhuis adviseerde mij om rust te nemen en niks te doen.
    Als het door blijft zetten,moet ik weer contact opnemen,nou ik ga me rust pakken en hopen op het beste.

Groetjes shanna

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    hou ons wel op de hoogte ok??
    rust-ze!

Deel Deze Pagina