Heb sinds vandaag echt zeurende pijn in me onderbuik. Kan met moeite in de benen komen. Lopen doet me zeer. Heeft iemand dit ook of weet iemand wat dit mischien kan zijn? Hoor het graag.
Nou, ik moet zeggen dat ik de laatste dagen ook bij het kleinste stukje lopen een trekkerig gevoel heb in mijn onderbuik. Alsof ik een pijnlijke harde buik heb, maar alleen in het onderste stukje. Liefst trek ik mijn benen op als ik zit/lig, dan is die spanning er een beetje weg. Ik heb het tot nu toe op bandenpijn/groeipijn gehouden...
Ja klopt een zeurende trekkende pijn. Als ik heel diep in adem heb ik die pijn ook..Constant. Bij mij zit het ook alleen in het onderste stukje. Ook ondergoed zit mij niet meer lekker. Bandenpijn heb ik alleen in mijn liezen gehad.. Maar zal dan wel groeipijn zijn..
ben blij dit te lezen, want ik heb het ook. een flinke zeurende pijn in mijn onderbuik. maar zal dan wel normaal zijn?
Ik heb geen idee.. 11 mei moet ik weer naar de VK zal dan meteen even vragen. Mischien dat het gewoon een zwangerschapskwaal is?
heb al een reactie gehad, echt heel snel! hier is het: HOi marieke, Dit kan inderdaad bij de groei van de baarmoeder horen. Ook kan het een blaasonsteking zijn, deze verloopt in de zwangerschap totaal anders dan buiten de zwangerschap. Laat het voor de zekerheid even bij je huisarts controleren. Je moet je verloskundige waarschuwen als de pijn in je buik komt en gaat en regelmatig is,bij bloedverlies of vruchtwater verlies.Maar ook als je je zorgen maakt! Imke
Zo dat is zeker snel! Ik zal volgende week gelijk de verloskundige waarschuwen dat ik daar last van heb. Want heb bijna de hele middag op bed gelegen en kreeg weer allemaal steken in mijn onderbuik en vandaag ook in mijn vagina zeg maar.. niet leuk meer.. Ben men zwangerschap nu al zat! Heb moeite met het overeind komen enzo. Bedankt marieke dat je dit voor ons hebt gevraagd..