Sinds vanochtend heb ik al vermoeiende benen maar sinds een uurtje gaan me boven benen echt zeer doen, als hele erge groeipijn. Ook mijn schaambot is opeens heel beurs. Ze is al volledig ingedaald dus wat kan het zijn?
Ik heb wel sinds gister hele vermoeide benen, niet heel de tijd maar als ik bv opsta vanaf de grond of een lage stoel. Tussendoor heb ik er geen last van.
ja, ik herken het... kreeg hetzelfde gevoel tijdens mijn bevalling in mn heupen. Nu bijna drie maanden na bevalling heb ik het af en toe in mijn bovenbenen nog (meestal na inspanning). Geen idee wat het precies is, knap lastig en even rustig aan doen en een warme pittenzak helpt mij. Maar ergens vind ik het (blijkbaar) niet ernstig genoeg om er actie op te ondernemen. Heb overigens geen klachten aan mn schaambeen
Dat is je bekken, je bekken heeft het zwaar omdat alles een beetje week is, de spieren in je benen proberen de boel bij elkaar te houden en gaan dus (verkeerd) aanspannen. Gaat over als je bevallen bent (als het goed is)
Hier loop ik al weken met groeipijnen in zowel kuiten als bovenbenen erg vervelend! Een warme douche en daarna de benen omhoog en een massage helpen meestal