Heb net een hele klodder dik slijm verloren. Het was normaal wit/gelig van kleur. Kan dit de slijmprop zijn geweest? Ik ben vandaag 40+6 weken zwanger.
Dat kan inderdaad, al zegt het niet altijd iets hoor. Soms is het een teken dat de bevalling is begonnen (was bij mij wel, ik verloor 'm in delen en met een beetje bloed), maar soms gebeurt er niks en maakt je lichaam weer een nieuwe slijmprop.
Ik verloor hem met 30w2d, en aangezien ik al 2 dagen rugpijn had gingen bij mij alarmbellen rinkelen. Nog 2 dagen kunnen remmen maar toen werd toch echt mijn dochter geboren.
bij zwangerschapsgym vertelde de docente dat de slijmprop niet meer aangroeit (ik dacht ook dat ie gewoon weer kon aangroeien) en dat de bevalling in aantocht is... maar het kan dan nog ongeveer maximaal een week duren! (waar je dus niks aan hebt met deze termijn)
Ben m vanmorgen ook verloren en meteen veel buikpijn.... Nog geen weeen, hopelijk komen die nog en hoef ik geen weken meer te wachten! Ben zo nieuwschierig naar mn mopke!