Beetje ongerust.. Voorweeen, weeen of iets anders?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Me312, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Hoi allemaal ik ben 37 + 3 zwanger van nummer 2..
    Nu ben ik afgelopen dinsdag naar de gyn geweest en heeft hij even getoucheerd voor ontsluiting.. Mijn baarmoedermond was nog niet verweken maar zat ook niet potdicht..
    De volgende dag kreeg ik ontzettende krampen in mijn buik en ik ging ee vanuit dat het misschien voorweeen waren.. Kwamen heel regelmatig elke 5 min maar hielden niet lang genoeg aan (ong 20 sec)
    Nu ben ik 2 dagen verder en nog steeds heb ik die "weeen"..
    Ze doen echt zeer en zitten ong in mijn bovenbuik..

Nu ben ik er een beetje ongerust op omdat ik lees dat vele buikweeen hebben in de onderbuik als een menstruatie achtig gevoel.. Zo voelt het dus helemaal niet!! Het doet echt zeer!(heb ook geen vergelijk materiaal bij mijn dochter had ik rugweeen..)
    Heb ook diarree (sorry...)
    En Ik had ook gister ontzettende steken in me vagina en ik ga er een beetje vanuit dat dat indalingsweeen waren..
    Als ik beweeg of iets ga doen wordt de pijn veel erger en als ik rustig aan doe (bank of bed) dan komen ze ong rond die 5 min...

Heeft iemand een idee of het gewoon voorweeen zijn of toch iets anders??

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zou het je niet kunnen vertellen, als ik jou was nam ik even contact op met je vk of gyn,

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou ook eens even overleggen. Dit put je uiteindelijk zo uit, dat is niks. Het zijn waarschijnlijk wel voorweeën of indalingsweeën, anders waren ze inmiddels wel heftiger geworden. Maar ja, daar heb je niks aan.

Douche/bad geprobeerd?

4. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Thanks meiden!
    Ja ga elke dag onder de douche inmiddels :) het helpt niks onder de douche voel ik het nog steeds en ook met pittenkussentje op me buik blijft die pijn gewoon voelen... Ook paracetamol haalt niet veel uit..
    Ik ga straks denk maar even bellen dan... Vind het altijd zo lullig als ik bel om niks...

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    beter een keer teveel hebben gebeld dan te weinig.
    Voor hetzelfde geld heb je al ontsluiting en dan is het makkelijker om het ff te weten.
    Ik had bij mijn dochter alleen harde buiken en dacht dat het voorweeen waren.
    Nou die harde buiken hebben me wel op 6cm gebracht en gelukkig twijfelde ik en heb ik gebeld anders was mijn man te laat geweest

Deel Deze Pagina