Je hoort dat mensen altijd rare eetgewoontes hebben tijdens hun zwangerschap nu was ik gewoon benieuwd wat zijn jou zwangerschapslusten? Mij kun je dus echt wakker maken voor limburgse kersen vlaai hahaha gelukkig hebben we geen bakker in het dorp anders zou ik er iedere dag staan
O hou op Fleur over kersenvlaai daar kan je mij ook voor wakker maken en nu ik het er over heb loopt het water weer in me mond Ik ben dol op zoete dingen wat ik voor de zwangerschap helemaal niet had.
Ik at me ziek aan waterijsjes, die dubbellikkers (met 2 stokjes) en raket en dan de echte, de namaak moest ik niet hahaha
Pizza, dat vond ik voorheen al lekker, maar nu kan ik die echt op ieder moment van de dag eten.... Groetjes, Ramona
Vers gebakken appeltaart,ijsjes,cassis,zoet fruit,haring vreemde combinatie als ik het zo lees haha maar ik eet het natuurlijk allemaal niet door elkaar
ik had het de eerste maanden, haring, rolmopsen, havermout, brinta, kletskoppen, ik had steeds wel ergens zin in, en dan moest ik het ook hebben ook anders kreeg ik het niet uit mijn hoofd. maar nu is het eigenlijk over.
Frites in de eerste maanden, heel raar, maar ik was ook bijna niet misselijk. Ik werd een beetje misselijk als mijn maag leeg was dus ik at de hele dag door Na de 15e week of zo was het over en nu eet ik alleen maar veel waterijs, voor de rest niks opvallends!
ja lekker ijsies, liefst de hele dag door!! Voor me zwangerschap luste ik geen cola, nu ben ik er dol op. En voor me zwangerschap was ik verslaafd aan me bakkie koffie s'ochtends, maar daar moet ik nu weer niks van weten..
Bier! Drink ik normaal nooit, maar nu heb ik er opeens zo'n zin in.. Zal het met een maltje moeten doen. Maar ja, ik ben geen bierkenner, dus dat verschil proef ik niet echt
Ik heb de hele dag zin in rolmopsen, atjar e.d. (als het maar zuur is). En eisalade gaat er ook goed in.
bleeeeee waar zwangeren wel geen zin in hebben he! echt grappig om te lezen dat iemand zo`n trek heeft in aromat terwijl ik erbij moet kokhalsen! hi hi geeft mij maar slagroomtaart en gevulde cake! ook een vette friet flip gaat er goed in. (en ik was nooit een zoete kauw) ach ja die 25 kilo zijn er niet voor niets zo aangevlogen!
maakt mij niet uit maar ik heb trek in alles... en dan ook allemaal door elkaar... op een avond eet ik zo'n 4 a 5 kleine verschillende porties met avondeten.. hihi
Wasmiddel Ariel Color, wasverzachter Robijn Morgenfris, citroenjif van de Super de Boer en schoonmaakdoekjes... Ja je leest het goed. Ik eet ze niet op, maar ik ben verslaafd aan de geur van schoonmaakmiddelen en bovenstaande in bijzonder. Als het even kan ruik ik er ieder half uur intensief aan
ik heb een tik van waterijs vooral calipo's cola elke dag minimaal wel een. en ik eet veel groene appels meestal wel 2 achterelkaar. verder valt het wel mee lust alles wel maar nog geen gekke dingen haha nou ja waterijs elke dag is toch ook wel erg hihi.
Owja, waterijs... ! Das een goeie, eet er minimaal 3 per dag. Raketten en dubbellikkers (van die groene, gele, oranje of rose met twee stokjes erin, heel saai)!