Hey girls.. ik moet in de namiddag naar de gyna voor mijn 28 weken echo.. (ik ben bijna 29 weken).. Ik weet het ik mag niet zo slechtdenken. Maar ELKE KEER als we naar de dokter/Gyna/verloskundige gaan krijg ik een beetje goed nieuws en slecht nieuws.. Ik vraag me af wat ze nu weer kunnen zeggen.. bleh bleh bleh.. Zoveel kan er toch niet meer misgaan eh ? :'(
trombofilie stoornis, verhoogde kans op zwangerschapsvergiftiging, baby te klein, placenta te laag, vorige keer was ze aan de dikke kant..
Ene keer baby te klein en daarna weer aan de dikke kant? dan is toch just het probleem van te klein weer opgelost
ja we krijgen telkens ook wel een beetje goed nieuws maar dan meestal op het laatste van de echo is het van hmm.. nog een extra testje of u placenta moet echt nog naar boven komen hoor! *grr*
Ik heb ook de 28 wk echo gehad en krijg nu om de 3 a 4 wk een echo om de groei in de gaten te houden. Mijn beeb ligt ook iets boven de groei lijn. Probeer lekker te genieten
ik moet al effekes om de 2 weken gaan Allé ik gaan da middeltje innemen voor de suiker te testen en sebiet is vertrekken.. wish me luck!
zucht ik wist het. Qua groei zit ze terug op schema, alle ja, ze loopt 6 dagen achter ma das nog normaal... maar toen ik mijn urine afgaf kreeg ik al het nieuws: ja teveel suiker in urine. Vrijdag krijg ik de resultaten van bloedonderzoek om te kijken of ik zwangerschaps diabetes heb... bleh bleh bleh, kan er effe niet meer tegen.
misschien een kleine geruststelling.. bij mij zat er ook twee keer suiker in mijn urine, maar was verder niets.. heb je gisterenavond iets gedronken of gegeten waar veel suiker in zat?
goh heel mijn zwangerschap heb ik super veel zin in zoete dingen, koekjes, ijsjes,.. dit eet ik dus sowieso wel meer.. gisteren was mijn verjaardag & heb ik taart, koffiekoekjes en croissants gegeten.. misschien dat het daardoor is dan?
Ik had de eerste keer de avond er voor bijna een hele fles 7 up op.. Ahum.... Toen werd het twee weken later weer getest en had ik gewoon water gedronken en zat er niets in mijn urine... Tweede keer zelfde principe.. Ook bloed laten prikken, maar dat was perfect..
Ik kreeg gister van mijn nefroloog (nier arts) te horen dat er teveel zout in mijn urine zat maar dat kan wel kloppen omdat ik zwanger ben, verandert zowieso en mijn smaak is beetje weg door verkoudheid en zout smaakt me gewoon ontzettend goed nu Nu ga ik vaak voor mijn beeb naar de gyn (1x 3weken) en vaker naar de nefroloog om mijn nieren in de gaten te houden... Alles zolang ik gezond blijf maar wel vervelend pfffff
Wil niet lelijk overkomen maar je komt zo negatief over natuurlijk is niet leuk dat dingen niet volgens het boekje gaan maar de dingen die je op noemt vallen toch wel mee? 6 dagen achter op groei is niet veel hoor! Suiker is best heftig maar dat is nog niet zeker. Probeer ook beetje te genieten meid sterke en hoop dat je ook beetje kan genieten van het wondertje in je buik!
die dingen die op opnoem vallen mee? Mijn zus en haar baby waren bijna gestorven toen ze een zwangerschapsvergiftiging kreeg en mijn mama heeft een kindje verloren toen ze 7 maand zwanger was derdoor! Anyways, uitslag bloed is goed OEF!
ik heb trouwens zelf factor v leiden, mijn moeder is een baby verloren met 24 weken en heb zelf pre-eclampsie gehad... ik weet hoe het is als zoiets in je nek hijgt.. ik heb zelf helaas ook weinig genoten van mijn laatste zwangerschap en hebben nu ook het besloten om het risico niet nog een keer te nemen.. Ik zou ook alles over hebben voor een zorgeloze zwangerschap, maar helaas zit dat niet bij iedereen er in.. al zijn er gelukkig ook wel momenten geweest dat ik me echt diepgelukkig voelde met die lekkere grote buik.. zucht...