Hallo dames, Ik ben helemaal nieuw op dit forum en ik ben 22 weken zwanger van ons eerste kindje. We zijn helemaal in de wolken en kunnen niet wachten tot onze spruit er is Nou had ik bij de huisarts mijn urine ingeleverd om te kijken of ik blaasontsteking zou hebben. Dit was gelukkig niet het geval maar er kwam wel uit dat er een beetje suiker in mijn urine zat en dat ik binnenkort mijn suiker moest laten testen. Nou heeft mijn zwager diabetes en heb ik zijn apparaatje mogen gebruiken om mijn waarde te bekijken. Op dat moment had ik 3.5 uur daarvoor een liga gegeten (daarna niks meer gegeten en alleen water gedronken) en de waarde was 6.1. Is dit een normale waarde of kan ik me voorbereiden op zwangerschapsdiabetes? Zit mezelf ontzettend druk te maken, misschien onnodig, maar toch.. wil het beste voor mijn kindje. Groetjes van Genny
Ik moest afgelopen vrijdag mijn suiker laten testen en nuchter moet het onder de 6.0 zijn en niet nuchter onder de 7.8. Nuchter was het bij mij goed maar niet nuchter niet, dus ik heb ook zwangerschapsdiabetes Heb nu zo'n apparaatje waar ik mezelf mee moet testen en vanaf vrijdag tot nu zijn de waardes goed, dus hopelijk valt het allemaal mee.