heerlijk thuis zijn, maar werken is toch ook heerlijk

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door laura1983, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura1983

laura1983 Lid

28 jan 2008
    9
    0
    0
    groningen
    Hallo Allemaal,

Heerlijk zwangerschapsverlof, dacht ik.....
    En nu ik thuis ben verveel ik me sierlijk...
    Huishouden aan de kant, eten staat klaar hoeft alleen nog maar aan gezet te worden.
    uit verveling heb ik vanmiddag maar een middag dutje gedaan hihihi.
    Stad in gaan is ook geen optie want naar een paar honderd meter gelopen te hebben krijg ik rugpijn en ben ik bekaf.
    De babykamer staat al helemaal klaar, alles is gewassen en gestreken...
    Dus daar valt ook niks meer aan te doen.
    Ik ben blij als mijn mannetje thuis is van werk....
    Wie herkent dit?

Groetjes Laura

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    En zo lang zit je nog niet thuis, zou je zeggen, en je verveelt je nu al. Jammer hoor, terwijl je er zo naar uitgekeken hebt.
    Wonen er geen vriendinnen in de buurt, waar je overdag even langs kan gaan om een bakkie te doen? Of ga een filmpje huren, boek lezen, lekker badderen/tutten.

3. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik kan je mijn strijk brengen als je wil? :)
    bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook was alleen thuis en alles was al gedaan.

maar nu met een 2 jarige in huis piep ik toch heel anders.
    kom soms nergens aan toe want dan ben ik blij als hij even slaapt dat ik ook even kan gaan liggen.

4. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    "leuk" dat je dit schrijft. Ik ben sinds afgelopen donderdag ook met verlof en heb ook sterk het idee dat ik me ga vervelen. Ik heb alle vriendinnen die door de weeks ook een dag vrij zijn al gemaild om mee af te spreken en mijn babykamer is nog lang niet af, maar dat heb ik bewust gedaan zodat ik ook tijdens mijn verlof nog wat te doen heb....
    Maar alle jonge moeders om me heen zeggen dat je de rust vanzelf wel gaat vinden, daar vertrouw ik dan maar op.

Sterkte met het niks doen.
    Lidy

5. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Vooral doen! Nu kan het nog :D Ik heb de 4 weken voor mijn bevalling ook lekker veel middagdutjes gedaan :D :D :D

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Herkenbaar! De dag duurt zoooo lang.... Ik heb nog nooit zoveel boeken gelezen als in mijn verlof... En ik had 6 weken... :) En iedereen maar roepen, geniet er nou van! straks is het gedaan met de rust! En dan zit je daar op de bank, jezelf te dwingen om te genieten... :)

Nee, alle gekheid op een stokje, ik heb echt wel een week of 2 nodig gehad om te wennen aan het feit dat ik even niet hoefde te werken... Uiteindelijk vond ik toch nog zoveel te doen, dat ik eigenlijk nog tijd tekort kwam... :) Ik heb zowat elke dag uitgeslapen tot minstens 10 uur, en middag durjes gedaan... :) Maakt de dag een stuk korter... :)

7. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Poeh geen last van verveling hier hoor! Zoals iemand anders al schreef, als je al een kind hebt rondlopen kom je niet aan vervelen toe...was het maar waar!

8. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Verveel je maar lekker, gedraag je als een oud vrouwtje, doe vooral veel dutjes, hang de hele dag op de bank of achter je computer, vergeet af en toe niet naar het toilet te gaan ;) want inderdaad... je zal dit na je verlof niet vaak meer mee gaan maken. Hahaha... veel verveelplezier!

Deel Deze Pagina