word hier een beetje moedeloos van!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marie26, 6 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Moet even m'n ei kwijt (figuurlijk dan).
    Ben inmiddels zo'n 5 dagn overtijd, 4 testen verder (zojuist weer getest), en allemaal negatief. Gisteren had ik wat bruine afscheiding, dus ik dacht dat de ongi wel zou komen. Nog steeds niets.
    Word hier een beetje moedeloos van.
    Ik hoop dat ik gauw ongi word (liever natuurlijk een positieve test in handen krijg), zodat ik weer verder kan naar de volgende ronde!

Groetjes Marie

2. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hoi Marie, volgens mij zijn er ook meiden die pas na 2 weken overtijd positief testten! Er is dus zeker nog hoop.

3. Joh meid, ik weet niet hoe regelmatig je cyclus is, maar na 5 dagen kan het nog alle kanten op hoor, door zo vaak te testen ga je jezelf helemaal gek maken. Probeer eens wat uit te stellen tot bijv. over 4 dagen ofzo weer als je dan nog niet ongi bent.

Ik snap dat het frusti is hoor, maar door er zo mee bezig te zijn wordt het alleen maar erger!

Groetjes Jelske

4. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Het is moeilijk, maar afwachten is het enige wat je kan doen. Ik weet dat het moeilijk is, kijk naar mijn banner, ik ben al 45 dagen over tijd en nog steeds geen resultaat.
    Ik wil je helemaal niet ontmoedigen hoor, juist bemoedigen.
    Als ik zo lang kan wachten kan jij ook nog wel een aantal dagen afwachten.
    Ik weet dat je dit echt niet wilt horen, want dat wilde ik ook niet, maar wacht echt nog rustig een week of twee af, doe 1 keer per week een test.
    Probeer ergens anders aan te denken. Dit is heel moeilijk ik weet het, maar echt de enige manier.

succes Gertie

5. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

He Marie
    Weet hoe je je voelt. Had zelf 12 dec al ongi moeten worden! Dus ben al 25 dagen overtijd. Al drie testen er tegen aan gegooid maar allemaal negatief. Heb regelmatige cyclesvan 32 dagen. Ben al bijna jaar van pil af. Ik heb me er bij neer gelegd dat ik niet zwanger ben en wacht met smart op ongi.
    Bij mijn eerste zwangerschap, vijf jaar geleden, testte ik pas na 10 dagen positief. Misschien geeft je dat wat hoop. Groetjes

6. murizzz1

He Gertie
    Ben jij al bij ha geweest?

7. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Nee ik ben nog niet bij de ha geweest.
    Hij is nu op vakantie, heb me voorgenomen om nog een week af te wachten omdat ik toch wel wat gerommel voel in mijn buik.
    Als dit weer op niets uitwijst ga ik volgende week een afspraak maken.

gertie

8. murizzz1

Erg he dat stomme wachten.
    IK ben wel bij ha geweest. Dat was na twee weken overtijd. Hij zei dat het toen nog alle kanten op kon gaan. Maar nu heb ik ook echt hoop op zwangerschap op gegeven. Hij zei dat als ik na 6 weken nog niet ongi was, weer langs moest komen.
    Heb nog steeds gerommel en krampen in buik en liezen. Vond dat altijd positief maar nu weet ik gewoon dat het nix is, ben niet zwanger en ook niet ongi. Zucht....

9. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    de verloskundige op dit forum zei tegen mij dat het ook zo kan zijn dat je 1 eisprong over slaat. Dat betekent dan volgens mij dat als je 6 weken over tijd bent dat je misscien twee weken over tijd bent, en dat je toch zwanger bent, snap je ?
    Ik denk gewoon dat het steeds nog raak kan zijn, daarom blijf ik gewoon standaard ieder weekend een test doen voor de zekerheid.
    Heb jij nog getest ?

gertie

10. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Hoi dames

Bedankt voor jullie reactie.
    Ben zojuist ongi geworden. balen, maar dan gaan we wel weer voor de volgende ronde.
    Murizzz en Gertie: ik hoop voor jullie op het beste!

Heel veel groetjes Marie

11. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hee wat jammer
    maar geef de moed niet op
    ik was afgelopen maand ok 2 weken overtijd en na 3 testen zag ik t niet meer zitten, ha zei dat ik waarschijnlijk een eitje heb overgeslagen. zit nu weer lekker in mijn vel en ga op naar deze ronde
    hopelijk deze maand meer geluk
    succes kuzz

12. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Marie: Nee toch zeker? Jee wat balen!
    Veel succes in de volgende ronde, dan gaan we er samen weer helemaal voor! Kop op!

Liefs, Divanaatje

13. murizzz1

HE Gertie
    Heb 29 dec voor het laatst getest. Dacht heel even een licht streepje te zien en voelde zo'n leuk sprongetje in mijn buik. Maar nee zelfs onder de loep van mijn zoontje was er toch echt nix geen streepje te zien. Droom zo vaak over positieve test en voel dan dat sprongetje van blijdschap in mijn buik...
    Als ik op 13 jan nog niet ongi ben test ik nog een keer. Maar verwacht er niet veel van...

14. murizzz1

Marie 26
    Thanx! Lief van je.
    Hoop voor jou ook het beste.

15. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    @marie26, wat jammer meid, maar jah volgende ronde beter moet je maar denken. Ik hoop voor je dat je de volgende ronde meer succes hebt. Zet 'm op meid.

x gertie

16. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    @murizz hee meid, misschien is het toch raak, kan toch ?
    Ik bleef in ieder geval wel altijd positief denken, totdat ik zeker wist dat het niet raak is.
    Ikzelf doe gewoon iedere week een test, voor de zekerheid.

x gertie

17. Niet meer actief

Ik heb ook ooit eens een periode overgeslagen. Dit was nét tussen twee relaties in.

Wat zat ik toen in de rats! Toen als de sodeflikker weer aan de pil gegaan!

18. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Wat jammer Marie....hopelijk volgende maand meer geluk voor jullie!

19. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik heb dat dus ook... en had ook al een topic aangemaakt !
    Mijn gevoel zegt dat ik NIET zwanger ben al hoop ik dat natuurlijk wel!

Het is nu wachten op die :evil: maar stiekem blijf ik hopen alleen hoe meer je hoopt... des te meer de telleurstelling :cry:

20. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Hoi meiden.
    Heb me er maar bij neergelegd dat het niet raak was deze maand, tja, wat kan je anders?
    Zit nu alleen met het probleem dat ik niet weet wanneer mijn eisprong precies zal zijn komende cyclus, omdat ik in het begin iedere keer een cyclus van 28 dagen had en de laatste dus 34 dagen. Wil eigenlijk ovulatietesten gaan gebruiken, maar wie kan mij precies vertellen vanaf wanneer ik daar dan mee moet beginnen, hoeveel ze ong. kosten en hoe het werkt?

Hey Michelle: heb je al getest?

Groetjes Marie

Deel Deze Pagina