Ploppende darmen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Winddanser, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu 7 weken zwanger en heb steeds het gevoel dat er een luchtbel in mn darmen uit elkaar spat! Vriendlief herkende het helemaal niet en ik herken t ook niet, zwangerschapskwaal of gewoon toeval?

2. Bayeux12

Bayeux12 Actief lid

11 dec 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn darmen waren ook behoorlijk op de hobbel in het begin, ik denk dat dat het is. Het zal je baby echt nog niet zijn, die is nog zo klein. Als hij schopt is dat heel zacht.

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nee dacht ook niet dat het mijn baby was hoor, voel het ook onder mn ribben enzo;)
    Het is gewoon een gek gevoel in mn darmen en vroeg me af of het kwam doordat ze verschuiven enzo.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Yep is een kwaal ... Leuk he hahaha. Je darmen kunnen nu soms heel erg gek doen want het moet allemaal verschuiven en plaatsmaken nu ;)

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik heb er ook heel veel last van (gehad). Dat hadden mensen me van tevoren best mogen vertellen. Net als de hoge buikpijn die ik tijden heb gehad doordat alles aan de kant wordt geduwd :D
    Totaal niet verwacht!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier ook deze zwschap vaker last van diarree:)...schijnt ook door al dat verplaatsen te komen.

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Heb altijd al last gehad van m'n darmen maar nu meer. Door de hormonen verandert er van alles, ook de werking van je darmen.

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja poe! Hadden ze inderdaad wel even mogen zeggen, soms doet het megaveel pijn!
    Hopelijk is het over na de bevalling; ).. " Gelukkig" ben ik niet de enige die er last van heeft, voel ik me toch wat beter van.

Deel Deze Pagina