5dagen na eisprong ineens bloeding??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pantoefje, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Hey meiden,

Vanmorgen werd ik wakker van mijn dochtertje. Toen ik op stond voelde ik wat nattigs, ik dacht aan vloed ofzo (dus veel afcheiding).
    Ik zit vandaag ongeveer 5 dagen na mijn eisprong (heb nl vorige week vrijdag een positieve ovulatietest gehad, die met de smiley en heb het ook gevoeld).
    Maar toen ik keek was het bloed!Redelijk veel, nouja, ook weer niet super veel (moeilijk te omschrijven zo). Het was wel gewoon rood..
    Dit is mijn 2e cyclus na de bevalling, heb nl lang bv gegevn en daarom is menstruatie lang weggebleven. Maar weet dus wel dat ik mn eisprong nog maar pas heb gehad...
    had ook geen krampen ofzo..ja gisteravond een paar aparte steekjes maar verder geen mentruatiegevoel.
    Nu ook niet echt, had net alleen wel buikkrampen, naar wc geweest, beetje diarree en het gaat alweer..maar heb dus geen echte menstruatiekrampen...

vind het maar erg raar hoor, want weinig bloed kan ik het niet noemen maar ook weer niet heel veel..

iemand ervaring mee??

Liefs

2. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

ik heb er geen ervaring mee.... maar dit kan een innestelings bloeding zijn geweest!!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Even wachten of het doorzet meid!
    Wij kunnen niet zien of het een innestelingsbloeding of gespronger adertje is geweest maar een test over een aantal dagen wel dus daar zou ik even op wachten ;) (hoop wel het eerste natuurlijk)

4. Pantoefje

Ik ben benieuwd dan...lees nu inderdaad op internet verschillende verhalen over innestelingsbloeding..net ook van iemand die ook redelijk veel bloed verloor een aantal dagen lang zelfs die toch zwanger bleek..
    Heb dit echt nog nooit gehad, vind het zo vreemd!!Vooral het moment dat ik ging kijken met de gedacht hoeveel vloed er wel niet in mn broekje zat..en dan ineens wat bloed zie??Huh!Zo raar als je geen krampen hebt!
    Nu ng geen krampen maar misschien komt het toch wel eens voor dat je al 5 dagen na je ei ongesteld wordt...

IK ga nu maar gewoon denken dat het toch al mn menstruatie is, ook al voelt het niet zo, krampen komen misschien wel later dan ofzo..ben in ieder geval blij dat ik me niet zo voel als normaal bij menstruatie :D (zware buikpijn, chaggie, rotgevoel.) heb alleen last van een hele erge rommelende buik haha

Bedankt voor jullie reacties

Liefs

5. Pantoefje

Heb toch wel veel bloed, dus denk toch menstruatie, ook al heb ik echt helemaal geen menstruatiekrampen...blijf het raar vinden maargoed.

6. happymama

happymama Niet meer actief

mmm k heb dat ook maar heb 3 weken geleden een spiraaltje laten zetten

Deel Deze Pagina