Hallo allemaal, Mijn zoontje is in juli geboren, hij is dus inmiddels al 10 maanden. Ik heb hem tot ongeveer 1 maand geleden borstvoeding gegeven. In die tijd ben ik nooit ongesteld geworden. Dat had ik bij mijn dochter ook, dus dat is helemaal niet vreemd. Ik slikte een pil die je kon slikken als je borstvoeding gaf. Ik ben daar 2 weken mee gestopt, toen slikte ik dus helemaal geen pil. Ik dacht dat de menstruatie wel zou komen. Het begon mij te lang duren omdat mijn man en ik wel graag nog sex wilde hebben. Wij hadden wel sex, maar voor het zingen de kerk uit. Toen ben ik dus begonnen met mijn oude pil (Yasmin). Deze slik ik nou zo'n 2 weken. Ik heb veel last van afscheiding, heb ik nooit gehad. Ik voel vanalles in mijn buik, steekjes enzo. Heeft iemand dit ook gehad ? Vind het zo vreemd. Misschien dat mijn lichaam van slag is omdat ik even geen pil heb geslikt en mijn lichaam wel ongesteld wilde gaan worden ofzo en ik dit tegen ben gaan houden door weer met de pil te slikken. Nouja jullie merken het....ik heb geen idee. Ik hoop eigenlijk dat iemand hier ervaring mee heeft. Maak mij geen zorgen dat het iets ernstigs is hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig naar wat het kan zijn. Misschien als ik de eerste keer ongesteld ben geweest dat het over is. Als ik tenminste niet zwanger ben Groetjes