Nog een paar weken en dan gaan we de sneeuw in! Ik heb voor zoontje in november al de inklapbare slee van de Hema gekocht. De rugleuning was destijds uitverkocht, dus ik dacht dat komt nog wel. Maar nu is de rugleuning van de slee helemaal niet meer leverbaar. Contact gehad met de Hema en het zit niet meer in het assortiment. Geen probleem, want er zijn overal wel losse rugleuningen te verkrijgen. Ik heb er echter nu al een paar geprobeerd, maar de balkjes van de slee zijn blijkbaar breder dan een gemiddelde slee. De bevestiging van de rugleuning past daardoor niet... Marktplaats heeft ook niks in de aanbieding. Hebben jullie tips of ervaring met rugleuningen die wel passen op de Hema slee? Anders zelf maar een bevestigingsmanier verzinnen, maar weet niet of ik dat heel veilig vind...
weet niet hoe oud je kindje is maar wat ik veel zie is dat ze het zitje van de ikea kinderstoel erop maken, of anders zo'n plastic kinderstoeltje voor buiten, poten eraf zagen en die erop maken. iets minder praktisch met meenemen alleen....