Rugmassage bij vermoeidheid?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 27 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dank voor de reacties. Merk dat ik nogal zoekende ben. Ik merk zeker dat mijn rug de afgelopen jaren gewoon zware lasten moest dragen en dus snel zorgt voor klachten. En natuurlijk zijn m’n buikspieren na 4 zwangerschappen in 6 jaar gewoon slapper. Ik vind dat wel een goede.
    Wat ik al zei, momenteel doe ik niets aan sport (om meerdere redenen), maar ik denk dat het zeker loont om rug- en buik te trainen. Daar weet ik zelf nog wel wat vanaf en zou ik kunnen oppakken maar het idee van eerst even naar een fysio gaan om de boel te checken staat me ook wel aan. De klachten worden erger bij vermoeidheid en dan is het ervaren van pijn sowieso ook heel vermoeiend (vind ik).

dank voor de reacties. Ik kan er wat mee!

Lynx en olleke vinden dit leuk.
  2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    BSR therapie heeft dit probleem bij mij echt verholpen. In begin intensieve behandeling en nu nog 1x per kwartaal voor onderhoud

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.038
    15.073
    113
    Pak een tennisbal en ga tegen de muur staan of partner lief aankijken. Maar je hebt echt core training nodig vrees ik. Je rugspieren doen nu veel meer als waar ze voor bedoeld waren.

Met R nog zo klein kreeg ik de mokerslag daarvan, overbelasting. Sloeg er als een zweepslag in toen ik de stofzuiger wegzette in de kast. Paar weken aardig de klos mee geweest kruipen ging prima maar van zit naar staan komen...:|

Thermalcare packages hielpen nog wat in de verlichting. Dus kijk alsjeblieft niet alleen naar de quick wins maar ook wat je lijf aangeeft nodig te hebben.

Ik zou zeker een fysio opzoeken maar dan voor een en-en oplossing, core verstevigen, knopen losmassereren en rugspieren ff laten ontspannen.

Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina