Ik heb nu ik zwanger ben vaak last van hartkloppingen. Vanuit het niets versneld mijn hartslag als een gek. Als ik me dan concentreer op mijn ademhaling gaat het wel weer snel voorbij, maar vind het wel vervelend. Hebben jullie hier ook last van?!
Ik had dat voorheen wel eens 's avonds, dan voelde ik m'n hart echt in mijn keel. Nu neem ik geen chips of andere zoute dingen meer 's avonds op de bank en heb ik het niet meer gehad. Dus misschien ligt het bij jou ook aan wat je eet?
Hmm..ik zou je klacht toch even bij de huisarts of verloskundige checken. Het lijkt me wat vroeg in je zwangerschap om daar last van te hebben, maar hou me ten goede want ik kan er natuurlijk vreselijk naast zitten (ben niet medisch onderlegd).
Hey meis, Ik heb het ook en had het ook al vroeger in zwangerschap. Mijn vk zegt dat het komt omdat je extra bloed aanmaakt en je longen en ingewanden wat verdrukt worden,en hierdoor kun je hartkloppingen krijgen. Ik was er voor de zs al gevoelig voor dus dat scheelde. Als het zo af en toe is geen zorgen, is het vaak en continue dat contact met ha opnemen is mij gezegd..
Hoi, Ik had het ook al vroeg in de zwangerschap. Ben nu bijna 27 weken en heb het nog steeds een paar keer per week. Mijn verloskundige vertelde inderdaad ook dat het komt omdat je lichaam 2 liter meer bloed aanmaakt. Niks om je zorgen om te maken denk ik zo. Succes! Groetjes
Toevallig vanochtend aangekaart bij de vk. Is volgens haar te wijten aan een lagere bloeddruk, je hart gaat dan harder pompen.