Ik ben nu 5+1 zwanger... volgens de berekening, nog steeds zooo onwerkelijk. Dit is mijn 4de zwangerschap en zou dus ook mijn 4de kindje gaan worden (als alles hopelijk goed gaat). Ik werd op een ochtend wakker met lage rugpijn... Ik had die dag een test gedaan en dacht serieus een indrooglijn, test werd pas na een poosje, buiten de tijd positief. Die dag kreeg ik ook last van lichte bruin verlies... Ik dacht, ik ben veel te snel ongi na mijn eisprong. Dagen erop roze, bruin verlies. Niks fel rood... net als menstruatie... Dagen erop positieve test. 13 dpo was een knaller... bloedverlies hield na 4 dagen op. Vk zegt rugpijn + bloedverlies duid op een innesteling. Dat klinkt goed logisch... Maar nu sinds die dag van rugpijn... is de pijn helemaal niet meer weg gegaan. Precies midden onderaan de rug straalt de pijn uit. Ik heb dit nooit gehad bij mijn vorige zwangerschappen, wel menstruatiepijn. Ook veel liespijn.. Mijn 3de zwangerschap kon ik heel moeilijk mijn buik dragen tot een maand of 7. Maar dat begon met een maand of 4 pas... Is dit herkenbaar bij iemand. De rugpijn die zo aanwezig is al zo vroeg, is absoluut geen kenmerkend menstruatiepijn. Is ook niet hevig... maar zeker aanwezig gedurende hele dag... Vk bellen heeft geen zin, het is veel te vroeg voor een echo.
Er heeft nog niemand gereageerd zie ik. Ik lees je bericht nu pas. Elke zwangerschap is anders en bandenpijn /hormonen en dergelijken kunnen altijd anders aanwezig zijn.. ik denk dus dat dit er gewoon bjj hoort . Je kunt altijd een vk bellen hierover. Qua bloedverlies... ik heb dit ook altijd gehad.... niks aan de.hand
Ik heb ook steeds in vlagen lage rugpijn, vanaf 4-5 weken al. Bij mijn eerste zwangerschap niet gehad voor zover ik me kan herinneren. Wel bekkenklachten ontwikkeld halverwege, dus ik dacht zelf dat de rugpijn misschien een voorbode is op nieuwe bekken klachten. Ik begreep dat de verweking al begint zodra je zwanger bent.