Hoi dames K had een vraag... Ik poep meer de laatste twee dagen en heb ook de drang ertoe... Sorry voor de vraag maar herkent iemans dit ? En herkent iemand een soort tintelingen in je buik en soms wat steekjes ? Liefs
Hoi, Ik heb dit ook al de hele week. Normaal heb ik ook nooit moeite maar nu gaat het wel heel makkelijk! Weet nog niet of het een symptoom is. Hoop het natuurlijk van wel!
Bij mij was het een van mijn eerste symptomen! Mijn darmen werken ineens als een trein! Normaal altijd een moeilijke stoelgang, zeker vlak voor menstruatie, maar nu.... Als een speer!! ! Dat begon al een week voor nod! Spannend! Hoop dat het voor jullie ook goed nieuws betekend!
ik had toen ik zwanger was wel in het begin vaak diarree...mn darmen waren helemaal van slag! maar niet zo vroeg...dat kwam pas toen ik zo'n 7 weken zwanger was tot 4 maanden en daarna kwam er juist verstopping haha!
Ik had idd in het begin wat meer 'last' van mijn darmen. Niet dat ik echt buikpijn had ofzo, maar wel wat meer gerommel, opgeblazen gevoel, vaker (en makkelijker) naar de wc. Ik weet niet meer hoe lang ik dat had, ik geloof dat het rond de 13 weken weer normaal was, toen was ik juist gewend aan die makkelijke darmen Dus ik zorg sindsdien voor veel vezels
Oke naja het romment hier aardig in mn buik Maar heb juist meer moeite met poepen haha En echt een buikspierpijn gevoel/ obgeblazen Herken je dat spierpijn gevoel ook?