Hoi, Beetje genante vraag dit. Gisteren tijdens het plezier maken met mijn man , kraakte het vanaf mijn bekken tot aan mijn onderrug enorm. Het plezier maken was meteen voorbij. Niet omdat het pijn deed, helemaal niet eigenlijk, maar omdat ML zo geschrokken was. Sindsdien heb ik last van mijn stuitje. Verder heb ik niet zo heel veel klachten. Af en toe wat bandenpijn en rugpijn, maar dat hoort er bij. Alleen vorige week heb ik een half uur rustig baantjes gezwommen (in het bejaardenlaantje) en toen heb ik twee dagen pijn gehad. Dus dat doe ik niet meer. Weet iemand wat dat gekraak zou kunnen zijn?
Dat gekraak/knak heb ik ook al vanaf ongeveer week 17, je bekken wordt soepeler er moet straks een kindje doorheen, ik heb zelf fysio ivm rug/bekken klachten en die gaf aan dat het geknak niet erg is,tuurlijk je schrikt van het geluid maar echt pijnlijk is dat niet maar het is dus gewoon het soepeler worden van je bekken/banden enz als je klachten houd moet je toch wel naar een fysio gaan! gr Judith