Hey Meiden. Hoop dat ik het hier goed plaats, is nog allemaal een beetje nieuw voor me. maar wat is jullie ervaring met het zwangerschapsdagboek van Anne geddes? Is hij aan te raden? liefs kaatje85
ik vind hem zelf tegen vallen. Het is meer globaal over de zwangerschap. In andere dagboeken (ik heb jouw zwangerschaps weekboek van Lenny Duijvelaar). Die ik heb vind ik erg fijn omdat je elke week er dingen moet inschrijven en er staat veel info in over de zwangerschap. In het boek van Anne Geddes staan meer gevoels dingen, hoe je gevoel is enzo en aan wie je veel denk te hebben.
Ik wilde idd ook die van Lenny duijvelaar, maar hij is nergens leverbaar. Weet iemand toevallig nog een site of winkel? liefs kaatje
misschien dat je met deze info het kan bestellen bij de boekhandel Gebonden, 128 p. / ISBN: 9049999425 / Prijs: 14,95 Catalogus: Najaar 2006 / Verschenen: Februari 2007
ik vind het wel leuk van Anne geddes, ik ben niet zo'n dagboek bijhouder, dus die globale dingen zijn aan mij wel besteed.
dank je wel. ga gelijk even kijken. had al o.a. bij bol.com gekeken,maar daar is hij al maanden niet leverbaar.