Hallo allemaal! Ik ben hier nieuw op het forum, ik zal mij later nog even voorstellen maar ik heb een vraag. Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan, nu heb ik 2 streepjes, zwanger dus, maar 1 streepje staat in het midden dus ik twijfel of dat klopt.
Nou meid als ik dit zo zie dan zeg ik toch gefeliciteerd!!! Ben je al overtijd of heb je voor je NOD getest? x
Ik ben sinds januari niet meer ongesteld. Heb al 4 testen gedaan en die waren negatief. Dus dan moet ik al ruim 3 maanden ver zijn. Maar ik hen namelijk pcos dus had niet gelijk gedacht aan zwangerschap. Maar voelde me zo vreemd dus heb toch maar nog een keer getest.
zou een nieuwe test doen! Waarschijnlijk zul je zien dat je alsnog 2 streepjes Maar de C streep staat helemaal links en niet op de plek waar het hoor en de T streep staat iets te ver naar het midden Vind de streep wel duidelijk!
Als je ruim 3 mnd bent dan is je streep waarschijnlijk niet heel duidelijk, maar vreemd dat je al 4 negatieve testten hebben Als je opnieuw een test heb gedaan, en hij geeft weer de strepen " op een vage plek aan" Dan zou ik de huisarts bellen voor verwijzing naar genecoloog!
Nou klopt gewoon hoor de eerste streep hoort niet zo dicht bij de zijkant te zitten. Dus denk gewoon dat ding eronder teveel naar links zit. Mischien fabrieksfoutje. Maar ben vrij zeker dat dit positief is anders kleurde het 2e streepje niet. Anders voor de zekerheid een bloedtest laten doen.
Bedankt voor de reacties. Doordat ik pcos heb kon ik niet geloven! Ik loop sinds 3 maanden bij gynacoloog maar moest nog 5 kilo afvallen voor ze starten met behandeling. Maar ik ben zo blij!!'
Heb je al met de genecoloog over gehad waarom je niet ongesteld werd en 4x negatief testte? Kan het komen van de PCOS? zou voor zekerheid of een CB digital doen met week indicator of nog een KV test omdat de streepjes niet helemaal op de plek staan (waarschijnlijk fabrieksfoutje) want vind de streepjes zelf mooi duidelijk!
Nee ik heb niet over gehad, ik heb 15 mei een afspraak staan. Ik ga vanmiddag clearblue kopen en als die klopt ga ik direct bellen. Maar inderdaad, doordat het ene streepje zo in het midden stond twijfelde ik heel erg, vandaar dit topic. Ik moet nu naar werk dus zal me nog wel voorstellen op het forum. Wel zo netjes lijkt me.
Je streep ziet er idd mooi en hoopvol maar voor zekerheid zeker als je al 3 mnd niet meer ongesteld bent zou ik de CB digitaal doen! Werk ze en zie vanzelf je (mooie) test weer voorbij komen!
Stripje binnenin de test is gewoon iets naar links verschoven, streepjes staan verder keurig op de juiste afstand van elkaar. Duidelijk positieve test hoor, gefeliciteerd!
+1 Gefeliciteerd, zwanger ben je echt wel Ik vroeg me af: wanneer heb je voor het laatst negatief getest? Want de redenatie dat je al 3 mnd zou moeten zijn omdat je sinds jan niet meer ongesteld bent geweest gaat m.i. niet per definitie op. Heb je niet een lange cyclus gehad waardoor je ei laat was, pco kan lange cycli geven. Ik zou denken dat het bij jou nu bijna niet in te schatten is hoe ver je bent. Een echo zal duidelijkheid moeten geven.
Ik denk eerder dat je heel laat alsnog een eisprong had, en nog niet zo heel lang zwanger bent. Maarja dat zal een echo uit moeten wijzen. Het streepje staat er in ieder geval! Gefeliciteerd!!
De reden dat ik denk dat ik al zo ver ben is omdat toen ik begin februari bij de gynacoloog was, had ik een groot eitje. Toen heb ik gemeenschap gehad dat weekend. En imdat ik daarna niet meer ongesteld ben geworden kan ik niet na een latere menstruatie zwanger geraakt zijn.