Rugpijn bij man

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1979, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Jeetje succes!!

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Sterkte!

3. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Heftig! Heel veel beterschap en sterkte gewenst!!!

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Jeetje, wat een nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je man!

5. mus12

mus12 Actief lid

18 nov 2007
    115
    0
    16
    Gelukkig zijn ze er nu achter waar/wat het probleem is. Goed dat jullie wel telkens aan de bel hebben getrokken!! Hopelijk slaat de juiste antibiotica nou goed aan. Heel veel sterkte voor jullie...6 weken is lang (weet het uitervaring met mijn man) Beterschap voor je man!

Groetjes Mus

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bedankt voor de lieve reacties!

Vandaag is dus de eerste dag en hij is er nu al wel klaar mee, het valt erg tegen. Hij moet platte bedrust houden, mag nog niet eens naar de wc, zijn rug moet recht en liggend zijn. Mag een klein beetje omhoog als hij gaat eten. Dat viel even vies tegen... Vooral als je bedenkt dat hij gewoon nog prima kan lopen en dat de afgelopen weken ook best veel heeft gedaan. En de laatste dagen ging het iets beter leek wel. Al met al flink k*t! En dan te bedenken dat het misschien nog wel 41 dagen duurt. Laten we hopen van niet maar vooral dat het aanslaat. Op mijn werk zijn ze gelukkig flexibel en kan klein telkens iets eerder weg en ik krijg van alle kanten hulp aangeboden. Maar ik red me wel. Is flink aanpoten maar komt goed ;). Vind het vooral heel erg rot voor mijn man...

7. susy26

susy26 Niet meer actief

idd heftig, veel beterschap gewenst!

8. tuc

tuc Niet meer actief

Suc6!

9. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Sterkte. Hopen inderdaad dat t snel aanslaat dan heb je iig idee dat je het echt ergens voordoet.

10. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Sterkte en succes!

En misschien een grote aftelkalender maken? Desnoods per uur :).

Ik moet er zelf niet aan denken om echt 6 weken totaal plat te liggen en niks te kunnen of te mogen doen.

11. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Sterkte en succes!

12. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Succes!

Gelukkig geen blijvende schade?? dan die weken maar even voor lief nemen :)

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.184
    10.750
    113
    Ai ik las net je openingspost en was er al bang voor... Beterschap!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb geen idee of er blijvende schade zal zijn. Ga er een beetje vanuit van niet omdat het over zou moeten zijn als de ontsteking weg is. Maar goed is even afwachten. Bloedwaarden (crp) waren iets gezakt, nog voordat hij deze nieuwe antibiotica kreeg, het leek ook wel iets beter te gaan de afgelopen dagen. Over een paar dagen weer bloedprikken en dan weten we of de antibiotica aanslaat.
    We moeten even vragen waar die ontsteking precies zit, op de wervels, tussen de wervels, op de spieren, dat weten we eigenlijk niet.
    Was vanochtend wel even pittig, had een update op Facebook geplaatst gister en vanochtend op school kwam ik iedereen dus tegen. Heb even een potje gejankt, lucht op ;). Verder red ik me wel maar mijn hoofd zit nog een beetje vol. Is even omschakelen. Ook werken erbij, is op zich wel fijn die afleiding, maar ook een beetje veel op het moment. Gelukkig vanaf morgenmiddag vrij t/m zondag.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Heftig! Veel sterkte. Moet hij echt de volle 6 weken in het ziekenhuis blijven of is er een kans dat hij straks (met thuishulp ofzo) ook nog thuis kan zijn?

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Daar hebben ze het wel over gehad. Maar de komende week/2 weken echt nog niet. Hangt echt af van hoe het aan gaat slaan. We hopen dus snel! 6 weken is echt heel erg lang. Het zou voor mijn man al schelen als hij gewoon rond kan lopen (en dan zou hij al snel naar huis kunnen met thuiszorg die het infuus aanhangt lijkt me), maar hij mag nu gewoon helemaal niets :(. Enige wat goed te doen is is tv kijken, dus hij zal wel met vierkante ogen uit het ziekenhuis komen :D

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou inderdaad, hij zal zich nog wel flink gaan vervelen, hopelijk mag hij over een aantal dagen toch ietsje meer dan alleen maar echt platte bedrust. Mijn moeder heeft jaaaaren terug een hernia gehad en moest destijds ook iets van 6 weken plat op bed liggen, maar die mocht toen na een week of twee toch wel in ieder geval weer zelf naar de wc af en toe even zitten enzo. Nogmaals veel sterkte!

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank jullie wel nog allemaal voor de beterschapswensen :)

Dit heeft mijn man: Spreekuurthuis rugklachten

De arts is vandaag langs geweest en had het erover dat hij over een aantal weken misschien naar huis mag met een gipskorset. Maar dat ligt er helemaal aan hoe het gaat. Morgen weer bloedonderzoek, spannend!
    Ik heb mijn draai zo ongeveer gevonden, ben nog beter geworden in multitasken :D. De komende dagen gelukkig wat meer rust voor de kinderen, is nu elke avond erg laat geworden. Het weekend gaan we lekker relaxen!

19. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Sterkte en Beterschap voor je man

20. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Ik lees het allemaal net, wat een toestand zeg!

Maar hoe komt hij aan die infectie? Heeft hij eerder een ingreep aan zijn rug gehad/hernia?

Beterschap en sterkte!

Deel Deze Pagina