Rugpijn bij man

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1979, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Whhiiee hopen !!

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Crp was weer hetzelfde, bse ietsjes omhoog maar daar maken ze zich niet druk om en wij dus ook niet ;). Vanaf vandaag mag hij gaan mobiliseren, hij ligt vanaf vanmiddag in een hoek van ongeveer 35 graden. Hij vindt het erg spannend, hij moet nu goed naar zijn lichaam gaan luisteren. Morgen zal hij meer horen over hoe op te bouwen, krijgt dan ook fysiotherapie. De kinderen mochten zijn hoofdeinde vanmiddag omhoog doen, vooral de oudste vond het heel wat, leuk om te zien hoe bijzonder zij het vond :). Hij ligt nu trouwens in een 1 persoons kamer met mobiele airco. Wel luxe! Wel wat saaier voor hem, want het is een isolatie kamer dus ook echt afgesloten van de gang, hij hoort geen geroezemoes meer van de verpleging. Maar wel lekker koel dus :). Arts kwam langs toen ik er was, als alles goed gaat mag hij naar de opvoering van ballet van de oudste, dat zou wel heel leuk zijn. Krijgt hij zijn antibiotica gewoon een uurtje later. Wel maf hoor, loop je daar met infuusnaald in je hand in de schouwburg ;). Maar eerst maar even afwachten nog, opvoering is over 8 dagen. Vanaf morgen diclofenac afbouwen. Hoop dat hij geen pijn heeft. Als de 6 weken vol zijn nog een mri, zal rond 14 juli zijn. En hopelijk dan naar huis!
    De arts had het ook over het lopen, eerst kleine stukjes naar bijvoorbeeld de wc. Kijkt mijn man zo naar uit, zelf naar de wc gaan! Nog een paar dagen waarschijnlijk..

3. misa

misa Niet meer actief

Jeetje, ik lees je hele verhaal nu. Wat een tijd zeg! En als je het zo achter elkaar leest, dan voel je ook echt de emotie waarin je omhoog en omlaag geslingerd wordt, van positief naar negatief en weer andersom.

Sterkte, hopelijk mag hij snel wat meer doen en naar huis!!

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    10 juli mri en dan misschien naar huis. Dan is hij volgend weekend dus al thuis! Zou echt fijn zijn! We wachten rustig af, hij zit alweer iets meer rechtop ;)

5. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Fijn dat het nu eindelijk wat beter gaat! Sterkte ermee

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    o dat zou heel fijn zijn. Wat duurt zoiets dan lang.

7. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Spannende dagen Snoopy!

Dat mobiliseren zal echt tegenvallen, hij zal door zijn benen zakken. Hij zal goed op twee verplegers moeten rusten of op een looprek. Maar dat zal gauw beter gaan!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja we gaan ervan uit dat mobiliseren wel even duurt en lastig is. Hij maakt de hoek waarin hij ligt steeds groter, nu bijna op 45 graden. Morgen fysio, want hij vindt het moeilijk inschatten wat hij mag voelen en bij wat hij gas terug moet nemen. Hij had gisteravond wat last van een soort spanning bij zijn schouderbladen, maar dat is nu weg. Hopelijk over 2 dagen gaan lopen! Heb gezegd dat ik erbij wil zijn, lijkt me zo maf en ben erg benieuwd hoe zoiets dan gaat. Maar dat zal waarschijnlijk niet lukken. Maar goed, lijkt me al heel wat dat hij ons straks opwacht bij de lift :)

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn man appt net dat hij een verrassing voor ons heeft als we er straks zijn. Zou toch niet zijn dat hij al loopt??? Durf het niet zo goed te hopen ;)
    Meestal is de enige verrassing die hij heeft een glaasje chocomel :p

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jaaaa hij heeft gelopen! Ging goed, toen wij er waren voor het eerst weer naar de wc geweest. Zo fijn voor hem. Waarschijnlijk morgen zonder looprekje proberen, het gaat heel goed!

11. Dappertje Dik

Wauw, joepie, wat heerlijk zeg!!!:)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hij mag inmiddels elk uur een stukje lopen, dat gaat goed, wel af en toe wat duizelig en tintelingen. Maar goed dat is niet zo raar natuurlijk. Zijn benen warden snel rood en daarna paars maar dat gaat nu beter. Bloedwaarden waren maandag weer goed. Morgen en maandag weer en maandag ook de mri. Als die goed is mag hij naar huis!!! En als de bloedwaarden morgen goed zijn mag hij naar de dansvoorstelling van de oudste!!!

Hij mag dus weer naar de wc, douchen en hij is vanochtend naar de ziekenhuis kapper geweest en heeft snoepjes voor de kinderen gekocht in het ziekenhuis winkeltje :). Ik heb een spijkerbroek en schoenen meegenomen zodat hij zaterdag goed voor de dag kan komen ;). We zijn begonnen met aftellen ;)

De kinderen weten nog niet wanneer hij precies thuis komt, we hielden eerst dinsdag aan maar ze horen mij ook praten met mensen natuurlijk. Maar ze gaan maandag naar de bso dus we halen ze gezellig samen op :)

13. Dappertje Dik

Meid, wat een goede berichten!:)

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Super!!!

15. tuc

tuc Niet meer actief

O wat fijn dat het einde in zicht is...

16. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    fijn dat het beter gaat

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dansvoorstelling was zo leuk en de oudste was zo blij dat hij er was!!!

Het infuus is eruit omdat hij allergisch begon te reageren op de intraveneuze antibiotica. Na een paar dagen aan blijven geven dat het heel erg tintelde en dat hij later ook jeuk kreeg, overgestapt op pillen. Op zich zou hij dan naar huis kunnen vonden wij maar de artsen helaas niet, ze konden geen duidelijke argumenten geven maar goed. Het was wel heel vermoeiend voor mijn man vandaag, 3 uurtjes weg en veel zitten. Morgen dus rustig aan en maandag een spannende dag! Hoop zo dat hij naar huis mag!!! Was wel heel onwerkelijk vanmiddag dat hij weer naast me in de auto zat ;). Daarna weer snel gewend maar moesten we hem weer terugbrengen...

Dit is de foto van net na het optreden dat ze papa voor het eerst weer buiten het ziekenhuis ziet. Ze was zó blij hem te zien!!! Beetje gedraaid sorry ;)

18. tuc

tuc Niet meer actief

O wat leuk zeg!

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Mooie foto!!!

20. Dappertje Dik

Oh wauw, krijg helemaal kippenvel van die foto, wat mooi!!!:)

Deel Deze Pagina