grote (stukken)witte weefsel

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door oostende, 1 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo...
    ik wilde even wat vragen....heb al veel dingen meegemaakt kwa symptonen zwangeschap maar nu heb ik iets wat ik nog echt nooit mee heb gemaakt endus ook niet weet wat het zou zijn vandaar ik het aan u wil vragen...
    ik doe momenteel aan ovulatietesten maar heb vanaf dag 9 na mijn laatste bloeding nog geen positieve test gehad nu is mijn nod over 6 dagen en had ik vanmiddag dus een positieve ovu test is dat niet wat te laat dat ik nu pas mijn eisprong zou hebben?
    ik ving wat urine op in een schoon glas en ik schrok ervan er zaten meerdere grote (stukken) wittige weefsel in mijn urine het lijkt op afscheiding maar kan je dit hebben ook als je bijv net zwange zou zijn?want ik heb gelezen dat je ook een positieve ovutest kan krijgen als je zwanger bent?kweet nietw at waar is maar daarom mijn vraag aan u

hopelijk snel een antwoord want begrijp er niets meer van

liefs renate

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Renate,

het klinkt er naar dat het gewoon wat ruime afscheiding is, die vaak voorkomt rondom de ovulatie. Dit is niet direct een teken dat je zwanger bent, dat zal een zwangerschapstest na je NOD moeten uitwijzen. En wellicht is die nu iets later als je eisprong deze cyclus ook wat later is.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina