Laatste weekjes zwaar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetdushi, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Begin echt weer vaak misselijk te worden nu. En moet echt 10duizend keer naar de wc echt super iritant. Slapen gaat ook al slecht en liggen is niet fijn maar zitten ook niet. En dan ook nog eens superveel buikpijn de afgelopen daagjes.
    En echt zin in de gekste dingen. Kan de hele dag wel chocola eten en mn humeur is ook al zo slecht. Veel huilbuien enzo en super onrustig kan echt geen rust vinden.
    Ben zo blij als het straks voorbij is. De laatste loodjes zijn echt het zwaarst. Sorry maar moest er even uit. Vast wel herkenbaar voor sommige vrouwen.

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Heeeeel herkenbaar!
    Ik had zelf een week of 1-2 voor mijn bevallingen dat ik stemmingswisselingen kreeg (beetje zwaar uitgedrukt maar toch) en superemo was!
    Daardoor verbaasde het me dit keer niet dat de tweeling al met 35weken geboren werd, ik "voelde" het al aankomen.

Sterkte met het laatste endje!

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Goh, echt sneu voor je dat je er zo'n last van hebt. Jammer van je laatste weken, want die zul je toch echt door moeten nog. Probeer maar lekker een beetje te ontspannen, als dat nog lukt tenminste. En lekker op de bank liggen en hangen, wat lezen misschien...
    Is dit je eerste? Dan heb je vaak ook nog weinig afleiding om je heen.

Zelf heb ik eigenlijk nog nergens last van :oops:
    Nouja, diabetes dan, dus ik spuit insuline, maar ook dat is geen probleem.

Heel veel succes met de laatste loodjes. En je werkt naar een geweldig mooi doel toe! :D

4. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Ja heel erg bedankt. Hoop echt dat t niet zo lang meer duurt. Helemaal dat onrust gevoel. Is idd mn eerste kindje.
    Ja precies het is het natuurlijk wel waard. Krijg er idd iets onwijs moois voor terug.
    Ook nog succes met de laatste weekjes :)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deel Deze Pagina