Rugpijn eerste teken van start bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Rozemarijn123, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozemarijn123

16 dec 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,
    Ik ben ondertussen bijna 37 weken zwanger en heb sinds vandaag constante pijn laag tot midden van de rug. Heb de laatste weken wel wat last van rugpijn gehad maar dit was eigenlijk altijd als ik te veel had gedaan. Vandaag heb ik werkelijk niks uitgevoerd (heerlijk!) maar heb zo'n pijn in die rug! Kan niet liggen, zitten of staan zonder het te voelen. Het is dus constant en niet in vlagen zoals een wee. Verder ben ik vandaag erg misselijk en heb ik best veel harde buiken, maar dat laatste heb ik al weken.
    Zou dit het begin van de bevalling al kunnen zijn of zou het meer 'gewoon rugpijn' zijn?

2. kloontje

kloontje Actief lid

9 okt 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je rugpijn als in gewone pijn? Dat kan natuurlijk, het word zwaar voor je lichaam. Of rugpijn zoals bij een ongesteldheid?

3. Rozemarijn123

16 dec 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat laatste vooral.. Zo'n zeurende pijn..

4. peelen1981

peelen1981 Actief lid

15 jun 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    Bij mij helaas niet heb sinds week erg zeurende rugpijn

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Achteraf denk ik dat dit wel het begin was bij mij. Het begon 3 dagen voor ik bevallen ben. Toen had ik dat niet door hoor. Voelde als menstruatiekrampen. Daarna verloor ik de slijmprop, de dag erna braken de vliezen en werd ze geboren.

6. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Bij mij wel.eerst wat zeurend en een dag later met wat regelmaat erin. Om de 9 min werd de pijn iets feller en zakte daarna af tot iritant gevoel. Toen ik ook nog wat bloed veloor wist ik genoeg..

7. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Bij mij begon het op het zaterdag met zeurende rugpijn, en van zaterdag op zondagnacht begonnen de jaja rugweeen!

8. Rozemarijn123

16 dec 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ondertussen nog steeds die rugpijn en sinds vannacht het gevoel erbij alsof ik ongesteld ga worden. Dat laatste komt met vlagen, maar er zit geen regelmaat in.. Het zijn geen harde buiken maar meer even een krampende pijn in de onderbuik die vrij snel weer wegtrekt.
    Ben benieuwd hoe het gaat lopen.... :)

9. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Klinkt alsof het het begin zou kunnen zijn, spannend!

10. Rozemarijn123

16 dec 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien wel ja! Ben zo benieuwd..

Heb nou ongeveer om de 30 min een pijnlijke harde buik. Doet vooral laag in de buik pijn. Daar waar ik ook de pijn had toen ik altijd ongesteld was.
    Ik kan dan even niet meer normaal functioneren of praten. Het trekt na een seconde of 20 weer weg. Er zit geen regelmaat in; de ene keer 3 in een half uur en dan mss weer een uur niks..

Herkennen meer mensen dit als start van de bevalling? Of zou dit ook weer weg kunnen trekken? Of bij wijze van nog een week zo doorgaan?
    Een heleboel vragen.. Wordt ons eerste kindje :).

11. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Helaas heb ik er bij beide kinderen zo twee weken mee gelopen helaas.
    Het kunnen ook voorweeen zijn.
    Spannend!

Deel Deze Pagina