Toiletbezoekjes na keizersnede

Discussie in 'De bevalling' gestart door LeennKen, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hey girls,

Maandag heb ik een spoedkeizersnede gehad..

Nu.. ik heb 2 dagen ongeveer niets mogen eten bijna dus ik moet nog niet maar ik heb al zoveel bang voor naar de grote toilet te moeten gaan binnenkort :s durf amper te eten vandaag ookal heb ik honger :s

Vanaf gistere avond mag ik zelf gaan plassen en dat gaat wel.. verlies nog veel bloed ma das wel normaal.. doet beetje pijn bij het opstaan maar het gaat wel..

Maar voor de grote boodschap pffff.. krijgde daar iets voor?

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Volgens mij is het na iedere bevalling normaal dat je darmen wat dagen stil staan..
    Bij mij duurde het ook een dag of vijf voor ik weer voor de grote boodschap kon... wat bij mij werkte was op den duur gewoon rustig op het toilet gaan zitten als k de aandrang voelde.. In het begin was het bij mij best dun dus hoefde maar weinig kracht te zetten ;)

3. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
  4. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Oohhhh succes hoor!!
    Ik moest na 3 dagen weer (kreeg een zetpil, maar niet erin gedaan) gelukkig was het savonds laat, al het bezoek weg:p
    Maar goed ik heb denk ik 3 kwartier erop gezeten en dat terwijl ik eigenlijk best hard moest... maar ik kon niet mee persen want dan deed mn buik zoo pijn! En was ik ook nog mn foon of een boekje vergeten, dacht dat t wel sneller ging whaha
    Zie er nu alweer tegenop, heb over 5 weken een keizersnede brrr haha.. mja nu wel met foon of boekje haha
    Hoop dat jij niet zolang zit!!

5. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
  6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zorg er in ieder geval voor dat je steeds goed blijft drinken en vezelrijk eten krijgt, dat zorgt er in ieder geval voor dat het "zachter" blijft.
    Ik ben na mijn tweede bevalling vijf dagne in het ZH geweest (in Duitsland) en daar kregen de kraamvrouwen standaard 3 maal per dag "iets" wat er voor zorgde dat de ontlasting zacht werd/bleef. En was je na 3 dagen nog altijd niet geweest, dan kreeg je een soort van laxerend middel... zodat je wel "moest" gaan.

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Heel veel water drinken en vezelrijke voeding. Ik slik magnesium en moest de tweede dag alweer. Wel na een gewone bevalling.

8. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik kon mijn bed nog niet uit, maar moest op dag 3 alweer :(;). Relaxed was anders, zo in een schaal in bed ;). Maar ze gaven me toen een soort spulletje, weet niet meer hoe het heette, dat zou ervoor zorgen dat het zacht was en gemakkelijk ging. En dat was ook zo!

9. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Hier op dag 2 alweer poepen. Was erg dus dus was het zo kwijt. Ik heb gewacht dat ik het haast niet meer op kon houden.

10. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ik zou morgen ten laatste moeten gaan.. heb deze middag rijst gekregen :s da verstopt toch?! ma er was een omelet bij en deze avond bruine boterhammen... pff telkens ik eet krijg ik pijn in mijn buik :s en ik heb hongerrrr.. kijk er echt niet naar uit!

11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier geen last van gehad (alledrie de keren niet), maar wel na gewonen bevallingen. Ging gewoon als voorheen eigenlijk ;)

12. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Je moet wel eten meid anders valt er niks te poepen. Rustig gaan zitten en ipv persen zuchten.

13. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier tweede dag na de katheter eruit was meteen gegaan, mij viel het reuze mee.
    Maar denk altijd als ik t nu meteen doe heb ik het ergste gehad.
    Vond het trouwens makkelijker een minder pijnlijk dan bij mijn gewone bevalling.... Dat was hel haha.

14. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    heb deze morgen pilletje gehad.. natuurlijk werkte het plots toen hier 15 man bezoek zat en ik dierf ze nie buiten jagen! Ma soit.. pijn viel wel mee.. thx voor de tips!!! Maja soit daar zijn we vanaf :) Kan ik eindelijk men pillen nemen tegen bloedarmoede :) !

Deel Deze Pagina