rugpijn en buikpijn na blaasontsteking

Discussie in 'De lounge' gestart door Juul84, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ik heb vorige week een blaasontsteking gehad. Antibioticakuurtje gehad, afgelopen woensdag nog even ter controle urine ingeleverd om te kijken of het schoon was. Pijn bij plassen is wel weg, maar zeurende lage rugpijn en buikpijn zijn niet weggegaan. Had dus eigenlijk verwacht dat mijn urine nog ontstekingscellen zou bevatten. Maar nee, urine was helemaal schoon zonder ontstekingscellen.
    Ik vertelde de assistente dat ik nog wel steeds last heb van zeurende rugpijn en buikpijn. Ze zei toen dat het kan dat de blaaswand nog iets geïrriteerd is en dat je dat nog voelt :(

Maar ondertussen zijn we 4 dagen verder en heb ik nog steeds last ervan. Komt iemand dit bekend voor? Maandag anders voor alle zekerheid nog maar een keer urine inleveren ;)

2. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Zou het nog een keer wegbrengen. Heb het zelf ook weleens ingeleverd dat het goed was en een dag later bleek het toch niet goed te zijn...

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik zal er niet mee rond blijven lopen.
    Want ik heb een paar maanden terug een nierbekonsteking gehad.
    Bij mij begon en met buik en lage rugpijn.
    Ik zal inderdaad je urine nog een keertje na laten kijken.

4. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik zou terug gaan. Heb nierbekkenontsteking gehad met dezelfde klachten als die jij aangeeft. VRESELIJK! Ik werd liever nog 100x geopereerd dan dit. Die pijn die ik heb gehad, gun ik niemand, dus ik zou zeker nog een x weer gaan!

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Nog een keer laten testen en ook op kweek laten zetten.. hoort niet zolang meer zeer te doen, eigenlijk moet de pijn al weg zijn tijdens de kuur..

6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Heb je ook koorts en of verhoging (gehad)? Deze klachten klinken alsof er nog wel ergens een onsteking zit. En pijn in je rug kan ook op een nierbekkenonsteking wijzen. Als ik jou was zou ik even naar de HAP bellen zodat ze daar gelijk de urine nogmaals kunnen nakijken.
    Je moest eens weten hoevaak mensen een kuurtje krijgen voor de blaasonsteking, deze na controle weg is en een paar dagen later weer terug is.

7. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik wil je niet bang maken.. maar je moet echt terug.
    Of is dat al 100x gezegd?

Ik ben er mee door blijven lopen.. en ik ben toen in rolstoel gekomen door een zwaar uit de hand gelopen nierbekkenontsteking. Dat deed pijn. En geloof me, ik heb niet snel pijn.

8. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Nou, ik bleef dus wel verhoging houden. Niet echt veel hoor, rond de 37,6-37,7. Maar ik voelde het wel echt, gloeiend hoofd voor mijn gevoel. Had ik ook aan de huisarts verteld maar die zei dat hij het niet echt hoog vond en dat ik dan aan het einde van de kuur mijn urine moest laten nakijken of het goed weg was.

Ben ook met vlagen misselijk maar dat kan natuurlijk ook nog komen van de antibiotica (duurt ongeveer een week voordat die uit je lichaam is toch?).

Maar bij nierbekkenontstekking hadden ze toch ontstekingscellen in mijn urine moeten zien woensdag? En dan heb je toch ook heel veel pijn? Wat ik nu heb is echt zo'n zeurende pijn, maar geen 'harde' pijn.

Weet niet of ik nog verhoging heb, heb afgelopen 2 dagen niet meer getemperatuurd.

9. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ja van nierbekkenontsteking heb je enorme pijn.
    Ondragelijke pijn ook dan lig je toch rollen op de grond van de pijn.

Maar zou toch nog even teruggaan hoor, zekerheid voor alles!

10. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik heb momenteel een nierbekken ontsteking, maar bij de 1e urine controle dinsdag werd er niks gevonden, maar uit verder onderzoek een tikje geven op je nier had ik toch wel pijn dus AB mee en donderdag terug. Dinsdag avond plaste ik wel bloed dus de HAP gebelt en die zeiden ook komt van de ontsteking, donderdag nog steeds bloed in mn urine bij de HA en staat nu op kweek in het ZH.

Maar ik heb dus wel hoge koorts 38.8 en af en toe flink pijn is niet continue, maar ik heb dan ook maar 1 nier.

Maar als je pijn blijft houden zou ik wel terug gaan, want die rugpijn kan toch duidenlijk op nierbekken ontsteking...heb je ook pijn ter hoogte van je nieren ?

Beterschap!

11. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Heb af en toe lichte pijn in mijn zij, weet niet of dat ter hoogte van mijn nieren is. Maar dat is echt maar heel af en toe en het doet niet echt heel erg pijn.

Ik ga maandag gewoon weer even mijn urine brengen. Vind het een beetje overdreven om morgen naar de HAP te gaan; heb geen hoge koorts, geen ondraaglijke pijn.

Deel Deze Pagina