wie heeft dit ook gehad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamabeer, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik ben nu zwanger van de derde en ik vraag me af of iemand dit ook is overkomen?

Ik ben nu 7 weken zwanger en een paar daagjes en ik heb al sinds week 5 heel hevig bloedverlies maar iedere keer is alles goed op de echo. Het begint altijd met heel erg veel en na 2 dagen stopt het en dan vier dagen niks en daarna begint het weer van voren af aan en het is echt heel erg veel eergisteren dat ook gehad en toen had ik aan 2 maandverbanden op elkaar nog niet eens genoeg daar druipte het al doorheen. Naar het ziekenhuis geweest echo gehad en nog steeds alles goed. Nu ben ik dus iedere dag maar weer bang als ik weer een bloeding krijg dat het dan wel mis zou zijn tot nu toe gewoon iedere keer goed maarja waar komen die liters bloed vandaan? In totaal al 5 van die bloedingen gehad en dus nog steeds heel onzeker ookal 3 echo's gehad

Wie heeft dit ook gehad?

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Klopt je banner dan wel? Je zegt 7 weken en een paar daagjes?

Ik ben niet bekend met bloedverlies, maar hevig bloedverlies klinkt toch niet best. Maar het is iig fijn dat je zo goed onder controle staat en al 3 echo's hebt gehad met 7 weken!

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee me banner klopt niet haah die moet ik nog aanpassen ik wist eerst nog niet hoe ver ik ongeveer was vandaar steeds vergeet ik het haha

4. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Hallo Mamabeer

Toen ik 7 weken was heb ik ook bloedingen gehad,mocht toen een spoedecho doen via me huisdokter

Ik was helemaal in paniek ,maar toen de echo verschen zag alles er ook goed uit .

Met 10 weken weer een echo gehad ,en toen konden ze zien dat ik een laagliggende placenta heb ,en dus waarschijnlijk daarom bloedingen krijg

Het bloeden is nu bij mij opgehouden en ik heb donderdag me 3 de echo om te kijken of me placenta omhoog is gegaan,in de meeste gevallen groeit het gewoon omhoog met de baarmoeder..

Misschien is dat ook bij jouw het geval

Heel goed dat je onder controle staat ,en gewoon weer bellen als je bloedingen krijgt ,dat is mij ook gezegt..

Veel succes en een fijne zwangerschap.

Liefs Speransa

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    maar had jij ook zoveel alsof het lijkt dat je leeg loopt? bij mij is het net alsof 1 week ongesteldheid in 1 seconde eruit komt

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dan zou ik maar naar een dokter gaan, want dat klinkt echt niet goed.

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ben ik al geweest en ze kunnen geen oorzaak zien ervan ze zeggen ik moet maar terug komen als ik er ook buikpijn bij heb :( Ik voel me echt een nummmertje. bijna iedere week bel ik en mag ik langskomen en dan word dit weer gezegd :cry:

8. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Nee eerlijk gezegt was bij mij de bloeding niet zo hevig zoals jij het omschrijft

Ik had in 1 week tijd misschien 3 keer een maandverbandje vol...maar niet zoals ik ben gewend met ongi

Ik heb wat gehoord over een hematoom (als ik het goed schrijf)

dat kan namelijk ook bloedingen veroorzaken ....

Anders ff googlen,maar blijven bellen hoor als je blijft bloeden.

Sterkte Speransa

9. Shel

Shel Actief lid

27 okt 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    hoi,
    ik ken wel iemand die dat ook heeft gehad. Aan het eind van haar zwangerschap werd ze opgenomen in het ziekenhuis en is uiteindelijk bevallen van een gezonde dochter. Ook bij haar was de echo steeds goed, alleen het bloeden leek maar niet op te houden.

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja bij de vorige zwangerschap bloede ik ook maar niet zoals dit dit is gewoon te erg voor woorden en meer dan een ongesteldheid en dat ik dan pas mag gaan bellen als ik buikpijn er bij krijg :(
    maar bij de vorige zw schap hadden ze ook een hematoom gevonden maar die was heel ieniemienie klein dus dat was niet de veroorzaker

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ikzelf heb ook flinke bloedingen gehad. Het bleek een plekje in de baarmoeder te zijn.
    Bij mij stopte het gelukkig rond de 8 wk.
    Ik werd er echt bloednerveus van!

12. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Ik heb met 13 weken heel veel bloed verloren voelde het gewoon stromen. Bij was alles gelukkig helemaal goed. Bleek een wondje te zijn.

Hoop dat bij jou ook alles meevalt!

Sterkte!

13. netta1981

netta1981 Lid

31 aug 2007
    65
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Tiel
    een collega van mij had dit ook, en heeft een kerngezond dochtertje van 5 inmiddels.

Heeft wel bedrust gehad de laatste weken.

succes

14. mamaloew

mamaloew Actief lid

24 apr 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    Hoi ook ik ben zwanger van de 3e en toen ik 5/6 weken zwanger was begon ik te bloeden eerst oud bruin toen rood en weer bruin,dit heeft aangehouden tot de 13e week.Bij elke echo bleek dat het kindje het goed deed.Omdat ik hiervoor een mk heb gehad met 12 wk was ik helemaal niet gerust.Op een gegeven moment verloor ik zelfs een dik stuk stolsel waarvan ik dacht dat het de vrucht was.Met die wetenschap ging ik naar de gyn en vertelde hem dat ik dat ik dacht dat dat het was.
    De gyn vertelde mij het tegendeel. Het kindje deed het goed groeide volgens de norm.Ik werd heen en weer geslingerd tussen mag ik nu blij zijn en ik ben zo bang.Uiteindelijk toen ik met 13 wk niet meer bloede en het kindje goed gegroeid was kon ik langzaam beginnen met blij zijn. Zoals je ziet ben ik inmiddels in mijn laatste maand en hoop ik binnenkort ons 3e wondertje vast te mogen houden.
    Ik hoop dat voor jou hetzelfde geld alhoewel ik wel hoop dat je bloeden sneller stopt.
    Ik heb de gyn trouwens wel gevraagd of hij dacht de oorzaak te weten hij zegt dat we dat nooit zullen weten misschien mogelijk een 2ling,maar zeker weten zullen we dat nooit.
    Hij vond dit ook niet belangrijk het kindje deed het goed en dat was het allerbelangrijkste.
    Heel veel sterkte de komende tijd ik weet hoe die onzekerheid je gek kan maken.

15. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hi, ik heb van week 4-8 ook steeds bloedingen gehad. Had ook maandverbandjes nodig steeds. En precies zoals jij het omschrijft. Ineens kwam er een golf bloed, daarna werd het bruinig en steeds minder en een paar dagen later was het over en begon het weer opnieuw.

Ik werd er heel nerveus van en elke keer als ik wat voelde lopen rende ik naar de wc. Heb tot in week 9 ook 3 keer een echo gehad. Er bleek een bloeding in de baarmoeder te zitten (je zag het bloed op de echo zitten) en ze hadden geen idee waar dat van kwam. Ze gaven het 50% kans. En ze konden niets voor me doen. Ik had er geen krampen bij en gelukkig zat de bloeding onder het vruchtzakje waardoor de beeb er niets van gemerkt heeft.

Nou heb ik wel rust gehouden en niet gewerkt. Dit vond ik zelf erg prettig en ook mijn ARBO arts vond het verstandig. Want als ik flink ging bewegen stroomde het eruit!

Succes ermee en zoals je leest zijn er veel meiden met bloedverlies de eerste weken. Het is ook allemaal erg goed doorbloed nu daar beneden en het schijnt zelfs dat niezen, hoesten, persen (bij ontlasting) en sex een bloeding kunnen veroorzaken.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik lees zo niks over dat je hebt gevraagd wat het kan zijn? Of heb je het wel gevraagd toen ze de echo deden? Wat zeiden ze erover?

Ik herken dit niet, maar als het op de echo goed is lijktme dat het toch goed moet zitten? Als je het niet vertrouwd toch de vk bellen.

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Op de echo is helemaal niks te zien van een bloeding of iets anders ze hadden ook ff met de eendenbek gekeken maar konden helemaal niks zien ze weten zelf ook niet wat er aan de hand is :cry: of waar het bloed vandaan komt

Annalise74 percies zo als jij het omschrijft zo is het bij mij ook nu en heb het nog steeds...ik wil gewoon graag genieten maar het lukt gewoon niet ik denk dat ik pas ga genieten als ik minstens 3 weken geen bloedverlies heb gehad

Deel Deze Pagina