hallo allemaal. ik heb een vraagje: ik ben 27 wk van me eerste.ik moest vandaag naar de verloskundige voor krampjes zij verwees me door naar de gynecoloog. die heeft me weer onderzocht en echo gemaakt, me die kleine is alles goed, krampjes komt door stress dus ik moest het rustig aan doen. toen vertelde de gynecoloog dat ik weinig vruchtwater heb. hoe kan ik dit uitleggen. het is niet te veel, maar ook niet te weinig. volgens haar 'krap'. wat ze daar nou precies mee bedoelt geen idee. ik moet op 7-11-2008 nog een echo maken bij de afdeling echografie. ik vind het erg raar want hij mijn 20 weken echo werd aan mij verteld dat alles inorde was. daar werd ook naar mijn vruchtwater gekeken en dat was ook goed. ik snap er niks van. nu lees ik op internet dat bij te kort aan vruchtwater de bab een afwijking heeft. wie kan mij meer hier over vertellen? of heeft er ervaring mee? wat kan ik er tegen doen?
als zij zeg rustig aan doen en niet te veel zorgen maken niet doen niet te veel op internet lezen want daar kom je heel veel verschillende dingen tegen en niet gelijk denken je baby heeft een afwijking als op de 20 weken echo alles goed was. kortom als je je echt zo zorgen maak bel dan gewoon op en zeg dat je je zo zorgen maakt of ze iets duidelijker kan zijn succes