Hoi hoi, Vraagje... Ik heb normaal al een zwakke rug, maar heb sinds een paar dagen en vooral vandaag! erg last van me rug. Komt dit door zwanger zijn dat jullie weten? En nog voor de duidelijkheid...; kan iemand mij zeggen of ik nou 4 weken of 2 weken zwanger ben.. Ik moest afgelopen weekend ongesteld worden. Heb maandagavond positief getest.. Dus tel je nou vanaf de eisprong of de laatste dag dat je voor het laatst ongesteld bent geweest..:S Misschien een domme vraag?Hahah. Groetjes An.
Je krijgt twee weken " cadeau " dus je moet rekenen vanaf je vorige menstruatie. Je bent dus nu vier weken, misschien voor je gevoel nog maar twee weken, omdat je eitje pas toen bevrucht is! Maar zoals ik al zei.... Twee weken krijg je gratis " cadeau "
Ok dank je voor je reactie! En je weet toevallig niet hoe dat zit met rugpijn....? Echt vreselijk last namelijk.. Groetjes!
Het zou inderdaad daarvan kunnen komen. Tenminste dat denk ik, ik werd vanmorgen ook wakker met een rug waar ik echt niet blij van werd en ik weet vrijwel zeker dat ik verder niets verkeerd gedaan had ofzo waarvan het kon komen. Maar volgens mij hebben meer mensen er last van hoor.
Ik hoop het! Heb namelijk vannacht echt wakker gelegen van de rugpijn en nog niet ongesteld! Ik heb al een paar nachten lage rugpijn (niet zo erg als vannacht) en overdag is het dan weer over, klein beetje zeurderig.... Maar goed, mijn langste cyclus duurde 28 dagen dus ik moet er eigenlijk nog twee.... (om mezelf niet al te gek te maken)
Ok.. Nou dan hoop ik dat het snel minder erg word..Hahah. Ik heb er echt last van. Maar goed. Hoort er dus wslk gewoon bij. En Miepie...; ik hoop het ook voor je!
als je naar boven scrollt en dan links in de kantlijn kun je klikken op Cyclus Banners. Dan wijst het zich vanzelf (denk ik).
Hahahaha ja ik heb hem gevonden hoor! Nu moet het goed zijn volgens mij Dank je! Enne, laat je me weten als je getest heb?!
hi, ik heb ook af en toe aan ht einde van de dag een soort moe gevoel in mijn rug..beetje in het midden.. zal er best mee te maken hebben denk ik .. groetjes
Ik heb tijdens de innesteling ook tot zo'n 8 weken constant zo'n verschrikkelijke pijn in me rug gehad en momenteel met vlagen heb echt het idee dat het zich wat meer achter in de buik aan het nestelen is.
Kan zijn dat je rugpijn heb van je zwangerschap. Ik heb dit ook en nog steeds... Merk ook dat het wel minder word maar aan het eind van de dag als je lekker op de bank zit komt het weer.. Succes ermee Groetjes
Ik heb ook al een week last van mn onder rug, ga er vanuit dat dit bij mn zw.schap hoort...heb t normaal nooit.
Ik heb ook al een paar dagen last van mijn onderrug. Het is een zeurderig en pijnlijk gevoel. Ik had altijd al een wat zwakkere rug, maar nu.....