Hoi meiden, Ik zal even mijn cyclus uitleggen zodat jullie mij misschien meer kunnen vertellen... Op 5 november heb ik een vmk gehad. Vervolgens had ik op dag 9 ei-pijn en de dag ervoor en die dag een donkerdere ovutest. Op dag 7 en dag 9 hebben we geklust. Op dag 15/16 weer een donkerdere ovutest en op dag 17 veel 'vruchtbaar' slijm toen ik opstond en veel buikpijn en pijn in mijn onderrug. Die dag hebben we 's avonds ook nog geklust. Nu heb ik sinds ongeveer een week zowat elke dag hoofdpijn. De ene dag erger dan de andere. Mijn ovu testen lijken wéér donkerder te worden en afgelopen maandag kwam opeens een melkachtige afscheiding uit 1 van mijn tepels toen ik er in kneep (doe af en toe een borstonderzoek bij mezelf). Zijn er meiden die ook zulke hoofdpijn hadden en waarbij het een zwangerschapssymptoom bleek te zijn? Ik denk mijn ei dus op dag 9 gehad te hebben, maar door die klachten van een week later, blijf ik het vaag vinden. Ik hoop echt iets te horen. Weet dat ik gewoon zou moeten wachten tot ik kan testen, maar zoals velen waarschijnlijk kennen is het erg moeilijk om jezelf niet gek te laten maken door je lichaam... Liefs
Hoofdpijn kan een kwaaltje zijn , maar laat je niet gek maken want na een miskraam kan je lichaam je zo gigantisch voor de gek houden ... Succes ik hoop voor je dat je weer snel zwanger mag zijn /!
Ik heb ook al sinds een paar weken flinke hoofdpijn. Soms wat meer, soms wat minder, maar het is nooit echt weg. Erg vervelend. Maar 'k ben dus wel mooi zwanger! Hopelijk test jij straks ook positief!
Bedankt voor jullie reacties Heb vanmorgen (2 dagen voor NOD) getest en had een heeeeel licht streepje. Is nog te licht voor op een foto, maar ik kon em wel zien. Over een paar dagen dus nog maar eens proberen in de hoop dat ie dan donkerder is!
hallo damens ik heb volgende week maandag mijn nod ik heb op het moement veel pijn in mijn liezen en onderrug en heb ook hoofdpijn testen kan ik nu nog niet is wat te vroeg denk zou het kunnen ? liefs mij
Hoi Lovertje, ik kreeg pas 4 dagen voor mijn NOD echt last van mijn liezen. Voelde alsof ik teveel gesport had en kon ineens heel moeilijk mijn bovenbeen optillen want dat deed zeer in de liezen. Daarvoor had ik helemaal niks, geen symptomen. Succes!
En oh ja.... Hoofdpijn, daar begin ik nu pas last van te krijgen. Niet eerder last van gehad. Ik teste met 4 weken & 2 dagen positief.