hoi hoi kan iemand even kijken of jullie ook een heel vaag streepje zien staan? aleen moet je de foto wel even aanklikken anders zie je niks hahaha alvast bedankt
nou aleen nog een vraagje je moet eigenlijk naar 5min kijken naar de test had ik gedaan stond er nog niks niet veel later wou ik hem weg gooien en toen stond er tog een lijntje kan dat kwaad betekent het dan tog nog dat het niet zo is lijkt mij tog niet het is toch zo als er geen hcg in je urine zit geeft ie toch ook echt niks aan? oh ik vind het zo spannend
Ja hoor, zwanger! gefeliciteerd! Zo ging het bij mij ook.. Eerst zo'n vaag lijntje na 5 minuten en twee dagen daarna vet positief. Good luck!
dus het maakt niet uit dat ik later dan 5min heb gekeken zaterdag gooien we er gewoon nog een testje der tegen aan hahahah
ja ik ga zeker nog een testje doen maar het was geen indroog lijntje want het was zeker nog niet droog de test kan je gewoon zien maar aangezien het lijntje licht was doe ik er zaterdag nog een
ik had ook 2x een vaag lijntje... toen een paar dagen later heb ik weer 1x getest... en toen was het duidelijk te zien....maar voor de zekerheid heb ik nog een keer getest (ik wilde het gewoon nog keer zien) .....Jahoor echt zwanger
Ik zie inderdaad ook een vaag lijntje! Maar zou toch nog wel een testje doen ja voor de zekerheid. Duim voor je mee dat het zo is hoor! Ik heb zelf mijn test een hele week laten liggen ik wilde er zeker van zijn dat het lijntje niet wegging Alvast gefeliciteerd dan maar! groetjes.