Ik heb de laatste maand opeens ontzettend veel last van me rug Sowieso heb ik al een aantal maanden een soort pijn als een blauwplek op me rug. Je ziet er niets van en alleen als ik het indruk voel ik het.. op zich niet zo erg heb er verder geen last van. Maar nu heb ik al sinds een maand last van schouder/rugpijn aan de linkerkant. Ik heb van alles bedacht waardoor het kwam, nieuwe schoenen met hak, verkeerd dragen van me dochter etc. Nu zijn wij ongeveer 3 weken geleden op vakantie geweest en daar had ik dus nergens last, ook toen we nog een weekje thuis waren totaal geen last. Toen ging ik dus weer werken en gelijk savonds weer last. ik denk het ligt aan me houding achter de pc (werk op kantoor) op me werk dus heel me bureau verbouwd. Nu denk ik wel dat ik goed zit. alleen ik merk nog geen verschil, soms lijkt het wel of het erger is. ik heb ook het gevoel dat de pijn verschoven is naar het midden van me rug (waar ik dus dat blauwe plek gevoel heb) Ik heb wel eens gehoord dat het juist eerst even erger wordt als je de oplossing hebt gevonden. iemand een idee? Ben ook zo bang dat het iets ernstigs is ja ben daar nogal snel bang voor pfff Ik word er zo gek van. Misschien herkent iemand het? of tips wat ik eraan kan doen
hoihoi hier precies hetzelfde.. 2 weken geleden begonnen bij mensendieck ivm verbeteren van mijn houding en gisteren kon ik mijn bed niet meer uit. Nu tramadol gekregen van de huisarts en advies om te gaan zwemmen om mijn romp-spieren steviger te krijgen Heb dezelfde rugklachten zoals jij ze omschrijft.. huisarts zei dat het echt komt door het tillen van mijn dochter icm verkeerde houding.. misschien ook maar even langs de huisarts dus.. beterschap!
Hmmm maar zo gek dat het in mijn vakantie opeens over was.. daar til/draag ik me dochter toch ook. Ja wil binnenkort wel naar de dokter als het nog niet over is...