Dames vraagje? Indien ik het al me vriendinnen gevraagt heb en niemand het gehad heeft ben ik nu toch wel erg benieuwd. In de 20e week en paar weken later en nu heb ik weer dat als die kleine schopt dat ik dat van onder voel. Voel wel licht in me buik dat ze beweegt, maar voel het heel duidelijk van onder. Raar gevoel als of er lucht uitkomt. Kan ook niet duidelijk zeggen hou ze nu precies ligt. Maar ze doet dit dan weer 1,2 dagen en dan voel ik haar weer gewoon in me buik rond schoppen. De vorige had ik het niet op het moment dat ik naar de VK moest, dus ben het ook vergeten te vragen. En omdat alles toen in orde was, heb ik eigenlijk ook niet meer aangedacht. Tot ze gistermiddag zich omdraaide en het weer begon. Geloof niet dat het kwaad kan, maar hoe ik ook lig of zit ze gaat maar door, is om gek van te worden
Ik voel onze man ook vrij laag. De ene keer voel en zie ik hem rond mijn navel schoppen en de andere keer dan schopt hij veel lager, tegen mijn schaamstreek aan. Ik heb dit vorige keer na gevraagd bij de gyn en hij zegt, dat het kan dat het kindje in een stuit ligt, maar kwaad kan het zeker niet. Ze zullen straks toch nog gaan draaien.
Mijn mannetje schopt dan nog niet zo heel hard maar als ik 'm voel dan is dat ook vrij laag, ben het eigenlijk ook vergeten te vragen...maar tis alweer geruststellend dat het vaker voorkomt
Ja heb ik drie weken geleden ook gehad! Werd er echt een beetje bang van, ik wist bijna zeker dat de baby eruit ging vallen. Ging niet gebeuren zei de vk toen ik op controle was haha.
Komt omdat een aantal ophangbanden (de ligamenten, de "banden" waar we het altijd over hebben) helemaal doorlopen tot in je schaamlippen. Vandaar dat sommigen daar pijn kunnen hebben of het op een andere manier in ieder geval daar voelen!
Gelukkig zijn er meer. Ben toch niet zo gek als ik dacht Ja inderdaad of ze der hand of der voet even eruit wil steken. Heb geen angst dat er wat gebeurt, maar is gewoon een vervelend gevoel. En heb al paar keer gehad dat ik op visite was of met iemand stond te praten en heel onverwacht schopt ze dan heel hard en dan schrik je natuurlijk en als een ander dat zien dan, zullen ze zich wel afvragen, waar die last van heeft! manlief is het al gewend als ik als rond spring om haar te laten stoppen