Even m'n verhaal kwijt; dit is en voelt zo erg!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hallo allemaal! Vanmorgen hoorden we op het werk dat een bekende vrouw hier uit het dorp is overleden, zij was 23 weken zwanger! Ze had al een hele slechte zwangerschap en is gistermorgen overleden! Verschrikkelijk toch!
    En ik dan kijkend naar mijn situatie; soms kan ik niet echt genieten van mijn zwangerschap, ben soms bang voor wat er 'straks' komt, dat ik niet van mijn kindje kan houden of mijn nare angstgedachten de overhand nemen en als je dan dit hoort.... :( Lig op het moment even overhoop met mezelf... Ik moest het even kwijt! :(

2. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Jeetje dat is heftig ja!
    Had haar overlijden met de zwangerschap te maken of had het een andere reden?

Sterkte!

3. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ah bah, wat vreselijk!...
    Voor dit soort dingen ben ik dus ook best wel bang hoor... Maar aan de andere kant kan ik het ook relativeren. Als je je altijd maar zorgen maakt over wat er zou kunnen gebeuren, vergeet je te genieten wat wat er werkelijk gebeurd :D Dus hoe moeilijk het soms ook is, ik probeer dit soort dingen echt onmiddellijk uit mijn hoofd te zetten. Ik heb dit soort angstgedachten vooral gehad toen mijn dochtertje net was geboren. Steeds de angst dat ze niet meer ademt, of dat ze uit mijn handen zou glippen in bad... Vreselijk! Maar geloof me: je gaat echt wel van je kindje houden!!! Meer dan je ooit voor mogelijk had gehouden! :D
    Liefs, Janneke

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Heftig!
    Sterkte...

5. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat erg zeg! moet je toch niet aandenken! arme familie ook

6. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ow dat is echt heel erg!!
    Ik heb er gewoon geen woorden voor..
    Maar misschien voor jou een klein beetje steun aan het idee dat het heel vaak wel goed gaat..

7. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat vreselijk! Daar zijn geen woorden voor.

8. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Jeetje zeg.. echt erg! Diep triest.

Deel Deze Pagina