Beste Mirjam, Brigitte of Imke, Ik heb donderdag wat vocht verloren ipv afscheiding en heel veel steken gerommel en heel gespanne gevoel op me buik gehad, had ook soms t idee dat ik wat in me vagina voelde en een soort geborrel moest ook elke 5 min plassen ook terwijl ik niks dronk.. Heb toen de vk gebeld en die zei dat ik naar bed moest en als t met rust niet over zou gaan dat ik dan weer moest bellen.. als ik lig gaat t ook goed maar zodra ik loop of maar iets doe dan komt dat gespanne pijnlijke gevoel weer terug, ik ga dan ook zo moeilijk lopen(net als een pingwin)... moet ik nu weer bellen of wat kan ik t beste doen?? ik werk nog gewoon hele dagen..heb ook vaak last van me onderbuik zon zwaar gevoel... t is een heel verhaal maar ben echt beetje desperate... ben nu 30,1w
owjaa had me urine gister gelijk weg gebracht, t is ook geen blaasontsteking, was helemaal schoon.. mvg Amanda
HOi amanda, Goed dat je je urine hebt laten nakijken! HEb je het ook op kweek laten zetten? soms komt er met de snelle test niets uit maar met de kweek wel! (alsnog doen als dit niet is gedaan!) Kan het zijn dat je misschien wat last hebt van je bekken? OF zit het echt alleen in je buik? Als je meer vocht gaat verliezen neem dan weer contact op met je verloskundige zodat zij kan controleren of het vruchtwater is of niet. Harde buiken kunnen ook wijzen op een te druk leven.....misschien een stapje terug doen? Imke