Doof gevoel in heup en tintelingen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lelie12, 6 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Al een tijdje heb ik er last van als ik op mijn linkerzij slaap.. maar nu blijf ik het voelen, ook al lig ik op mijn rechterzij. Dan heb ik een raar doof gevoel in mijn heup, rusteloos gevoel in mijn linkerbeen en vaak slaapt mijn linkerhand (ook al lig ik daar niet op.. )
    Herkent iemand dit? Ben ruim 31 weken zwanger..
    Ik slaap de laatste week voor geen meter meer.. :(

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Er is ergens nog een topic hierover, heb het zelf ook af en toe. Iemand zei iets over de doorbloeding die dan minder is geloof ik, maar er zijn er echt meer die hier last van hebben.

3. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie. Heb t topic nog niet gezien.. Zal zo even zoeken.
    Verloskundige zei vandaag dat het waarschijnlijk vanuit m'n rug uitstraalt. Dus dat er in m'n rug iets wat scheef zit.. Waardoor dat uit kan stralen naar m'n heup. Ze adviseerde fysio

4. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Ik heb niet zo lang geleden een soortgelijke vraag. Welke zij ik ook slaap mijn rechterbovenbeen gaat tintelen en voel dat het uitstraalt vanaf rug. Maar na een paar manuele/fysiotherapeutische behandelingen gaat het beter. Ik denk ook dat het kwam door mijn bureaustoelhoogte achter een niet verstelbare balie, hierdoor zit ik snel met gekruiste enkels onder de stoel.

Fysio zeker aan te raden!

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

ja hier ook erg last van gehad bij eerste zwangerschap.
    Alsof mn onderbroek Veel te strak zat en mn bovenbeen van boven afknelde. Heel naar gevoel, net als bij n slaapvoet/hand.
    Idd iets met de doorbloeding en een hoofdader die dan een beetje wordt afgekneld. Kon verder niet veel kwaad. Na de bevalling was het meteen voorbij.

6. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik heb het ook, het is een zenuw in je lies die bekneld zit. Heel vervelend. Het komt door het gewicht van je buik die erop drukt.

7. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Het is een heel vervelend gevoel ja!
    En inderdaad het maakt niet uit hoe je ligt, die heup blijf je voelen.
    Ik twijfel n beetje over de fysio.. Vind het altijd zo'n gedoe en in het verleden deed het niks...

Deel Deze Pagina