Overgewicht en zwanger.. Ervaringen please?!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Pregnant1989, 6 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pregnant1989

6 sep 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Ik ben nu 12 weken zwanger en alles gaat gelukkig goed in de zwangerschap :)
    Alleen maak ik me om 1 dingetje wel een beetje zorgen. Ik ben 1.70 meter en weeg 90 kilo. Nu snap ik dat ik geen supermooie buik zal krijgen als een slanke dame die zwanger is.. Maar ik hoop wel dat op een gegeven moment te zien wordt dat ik zwanger ben..
    Ik heb zelf her idee dat mijn onderbuik al wat aan het groeien is. Ik maak elke week een foto van mijn buik, voor mezelf, en zie al wat verschil.
    Mijn buik bestaat als het ware uit 2 'delen' en ben bang dat je straks niet kan zien dat ik zwanger ben..

Zijn er meerdere vrouwen die zich hierin herkennen? Wellicht kunnen jullie een foto posten zodat ik me een beeld kan voorstellen over hoe ik erover een paar weken uit zal zien haha! :)

Thanks alvast voor jullie reacties!

2. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Er bestaat onder gezondheid al een onderwerp voor dames met overgewicht. Misschien kan je daar mee kletsen;).

3. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Er zijn 2 topics hierover. Eentje een club waar fotos gedeeld word en eentje hier bij gezondheid. Kijk daar gerust en deel je verhaal.

Ik kan je iig gerust stellen dat je wel een babybuik gaat zien ondanks de 2 delen buik. Ik was er ook bang voor, maar heb steeds meer een baby buik.

4. Pregnant1989

6 sep 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties :)
    Het andere forum heb ik inderdaad gevonden, alleen de foto's kan ik niet vinden..
    Ik ben nieuw op deze pagina dus ik ben nog niet zo bekend haha

5. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Is te vinden onder zwangerschaps club dacht ik en anders de bevallings club.

6. Joh, zo extreem vind ik je overgewicht niet hoor! Ik weet natuurlijk niet hoe je bouw is, maar in eerste instantie zou ik zeggen dat je met deze lengte en dit gewicht zeker eindigt met een mooie, ronde babybuik! Mijn buik bestaat wel echt nog uit twee delen, ik draag voornamelijk tuniekjes met een band onder m'n borsten en die van daaruit wijder uitlopen :) Als je graag wilt showen met je buik, zou ik een zwangerschapsketting / bola kopen!

Mocht je herinneringen willen vastleggen; ik maak veel foto's van bovenaf om m'n buik te zien groeien, en foto's van schuin bovenaf als het om een totaalplaatje gaat, met m'n man of zoon erbij, waar ook onze gezichten op staan :)

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Je bent slanker dan mij :D 172 en 96 als start gewicht.
    Ik draag helemaal naar voren dus een niet te missen baby buik! Tis maar net hoe je draagt en hoe je nou is.
    Slanke dames zijn niet per definitie mooier zwanger!

8. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Hier nog een goede ervaring. Bij de eerste niet echt een mooie buik, maar nu ben ik zelf ook onder de indruk... Ik draag deze hoog, of eigenlijk de baby ligt hoog en naar voren waardoor ik echt een voetbal heb nu. Dus het kan echt hoor! Iedereen geeft me complimenten over mijn buik.

Deel Deze Pagina