Of ben ik zo abnormaal? Heel de winter heb ik zitten bibberen, ik deed op mijn werk alles van kleding aan dat ik tegen kwam en nog had ik het koud. Ik keek altijd uit naar de zomer, maar nu loop ik nog elke morgen met een wintertrui (wolle trui met rolkraag) rond op het werk. Ik word dat zo beu Ik heb al gemerkt dat vanaf 23 graden ik een zomer truitje kan verdragen, op een jeans (aan kleedjes en blote benen mag ik dan nog niet denken) Sinds dit jaar hebben we airco op het werk, en vanaf 23 - 24 graden zetten ze die op, en jawel, dan heb ik het weer vreselijk koud! aahh Ben al een paar keer gewoon rillend van de kou thuis gekomen, kon gewoon niet meer stoppen, dat is toch niet meer normaal? En iedereen in mijn omgeving zegt tegen mij: oohh ik heb medelijden met jou van de zomer als het 30 graden wordt! Nu ik kijk er momenteel echt naar uit. Sorry, voor het geklaag, maar het moest er toch maar even af. En ben eens benieuwd of ik echt zo abnormaal ben, of er nog dames zijn die het hebben. En heeft het heel de zwangerschap geduurd? Of veranderde dit tegen het einde?
Ik heb het ook juist kouder als normaal hoor, dus je bent echt niet de enige!! Bij mijn zoontje was ik in oktober uitgerekend en heb dus de hele zomer zwanger doorgebracht. Echt geen last van gehad en op de hele warme dagen heb ik gewoon lekker t zwembad in de achtertuin opgezet, heerlijk vertoeven juist in de zomer. Heb meer medelijden met de mensen die hard moeten werken in de zomer zonder airco
ik heb het zelf ook, ik heb altijd het idee dat het ook gewoon met de moeheid/energieniveau te maken heeft.... Ik zit elke dag wel periodes met mijn fleecevest over mijn kleding achter mijn bureau
Ik heb het in het begin van de zwangerschap enorm koud gehad, nu eigenlijk geen last meer van. Waar ik wel last van blijf houden is een constante koude buik! Mijn buik is echt altijd super koud, snap niet hoe dat kan
Ik heb het ook veel kouder dan normaal. Heb de hele winter ook onder twee dikke dekbedden geslapen en dan ook nog steeds een dikke pyjama aan..
in het begin had ik het echt heel erg koud, heeft de hele winter geduurd, maar sinds een maand ongeveer heb ik er niet zo'n last meer van, dus vanaf 28 weken ongeveer. Ik vind het wel heerlijk dat het nu eindelijk wat warmer wordt buiten!
Ik heb het hier ook hele dagen koud. Bij mijn dochter was ik ook hoogzwanger in zomer maar daar heb ik weinig last van gehad gelukkig. Dus dat is ook echt per persoon verschillend.
Hier ook de hele zwangerschap koud gehad, tot een week of 3 geleden (dus toen was ik zo'n 36 á 37 weken zwanger). Vanaf dat moment had ik het warm, ook 's nachts soms zo warm dat ik niet naast mijn man in bed kon slapen maar op de logeerkamer ben gaan liggen Als ik gewoon stil zit heb ik het trouwens nog steeds koud, nu ook met een dekentje achter de pc. En laat mij maar genieten van de zon inderdaad, bij mijn dochter zwanger in de zomer (hittegolf) en ik zat de hele zomer heerlijk in het zonnetje.
Hier ook een koukleum.. leuk al die zomerse dingen en mensen in tshirtjes. Ik heb mijn winterjas nog aan en draag lekkere warmr vestjes over mijn leuke shirts. Net nog 2 leuke fel gekleurde vestjes gekocht.. lekker warm!
Ik ben dus ook niet gek! Hahaha bij mijn eerste geen last van gehad maar nu, vanaf voor mn NOD gewoon brrrrrrrr vriezend koud! Nu in zonnetje en dan gaat t wel maar soms zit ik te klappertanden en dan kijk mn man me aan..... Whahaha hoezo heb jij t koud?! ; )
Ik heb het ook koud! Zit nu met een trui en vest aan en de verwarming op 20. Dan nog af en toe koude rillingen. En ik ben nog maar héél pril zwanger. Gelukkig komt de zomer er aan.
Hier ook!! De eerste weken zo'n beetje vanaf de namiddag (als de vermoeidheid toe begon te slaan) was ik niet meer warm te krijgen! Lag ook met pyama, winterdekbed, sokken en hele mikmak in bed en dan duurde het nog uren voor ik het wat behaaglijk kreeg. Wat een drama! Gelukkig werd het rond 12 weken minder. Maar heb het nog steeds als ik moe ben dat ik het dan sneller koud heb Succes! Hopelijk trekt het nog wat bij! En anders hopen op heel erg mooi/warm weer hihi
Leuk om te lezen dat ik echt niet gek ben . Had het trouwens ook van de 1e weken... En blijkbaar is er nog een beetje hoop dat het betert binnen enkele weken. Syrv: ik heb ook altijd een koude buik. Denk dat dat normaal is, doordat je huid uitgerokken wordt...
Apart, ik heb juist het tegenovergestelde. Dit was de eerste winter ooit dat ik niet elke avond een dekentje nodig had. Alleen de eerste 2 maanden, toen had ik het wel sneller koud. Normaal ben ik vrij slank, en ik kom flink aan tijdens de zwangerschap, misschien ligt het daaraan.
Ik ben ook flink aangekomen tijdens mijn zwangerschappen (30 kg bij de eerste en een goede 20 bij de tweede), maar helaas heeft dat dus niet geholpen tegetde kou Normaal is mijn BMI trouwens rond de 18,5 dus dat kan wel een reden zijn dat ik normaal gesproken ook al kouwelijk ben. Grappig hoe iedereen zo verschillend reageert op zwangerschap!