Kan dat? Ik ben net 6 weken en ik heb het idee dat ik druppeltjes urine verlies. .. het is mijn tweede zwangerschap. Die zo'n 4 5 keer per dag en schone onderbroek aan. Buiten Veel uitvloeiing heb ik ook het idee dat ik urine verlies na een tijdje heb een stekje luchtje in mijn onderbroek en het ruikt naar urine..... Ook als ik op de wc zit is het plassen voor mijn een heel ander gevoel kan dat niet uitleggen. .. doet geen pijn ofzo hoor maar ook terwijl ik heb kracht zet lopen er druppeltjes urine in de wc. Ik heb hier bij mijn eerste zwangerschap geen last van gehad en na de bevalling ook niet. ... Waarom wel een heeft bekkenbodem oefeningen nu zin en hoe moest dat ook alweer?
De ene zwangerschap is de ander niet, na een bevalling is je blaas wellicht wat zwakker of je lichaam zet zich sneller op standje zwanger met de tweede misschien? Vermijd van die inlegkruisjes, mn huisarts zei dat je van die dingen eerder irritatie en afscheiding krijgt, beter wat goedkope onderbroeken van katoen kopen. Misschien ook even naar je huisarts, er is misschien iets eenvoudigs wat je kunt doen? Oefeningen ter versterking van uw bekkenbodem - Oefeningen - UMC Utrecht