hallo meiden, ik heb op 23 feb weer een mk gehad op precies 5 weken zwangerschap bijna een week gevloeid en ook zeer veel stolsels enz verloren maar sinds een dag of 2 heel veel last gehad van me buik/baarmoeder seks was ook zeer pijnlijk maar sinds gisteren begon ik weer wat te vloeien niet veel maar wel helderrood en de pijn/krampen zijn nu sinds dat vloeien ook weer afgenomen zou ik nu dan al een menstruatie hebben dat kan toch nog niet? weet iemand waar dat bloedveries dan door komt? het is zeer weinig ene moment licht roze dan weer helderrood. iemand ervaring hiermee?? bedankt groetjes en liefs joyce
hoi, dank je wel voor je reaktie inmiddels heb ik nog wat bruinverlies met afvegen en verder niks meer gelukkig alleen af en toe een zwaar gevoel onderin me buik en af en toe een krampje en idd hoop ook dat het snel voorbij is dan kunnen we verder al denk ik dat het niet verkeerd is om me lichaam wat rust te geven nu en dan zien we wel verder 2x achter mekaar een mk is behoorlijk heftig dat was het de eerste keer al vooral geestenlijk dank je wel voor je lieve bericht en je antwoord. groetjes en liefs joyce