Hallo Dames, Ik ben 5 juni bevallen van me lieve zoontje via een keizersnede. Nu heb ik sinds vandaag ineens enorm het gevoel dat me hormonen opspelen waar Door ik ineens zo opgewonden ben. Ik herken dit niet van mezelf ik heb de laatste helft van de zwangerschap helemaal geen zin meer gehad. Ik weet dat ik het nu ook nog niet mag doen maar vroeg me toch af als meer mensen hier last van hebben ? Omdat je toch vaak hoort dat heel lang duurt voordat je weer zin hebt.
Zelf had ik dat absoluut niet, ben trouwens via de natuurlijke weg bevallen. Ik heb de 6 weken netjes afgewacht en daarna kreeg ik ook pas weer zin om intiem te zijn met mijn man, ook pas 6,5 week na de bevalling gedaan.
Ja hoor, ik had het zelfs na 5 dagen al heb wel netjes gewacht tot het vloeien gestopt was na een week of 5/6, en eerlijk gezegd durfde ik het eerder dan dat ook niet (je weet toch niet wat zo'n bevalling met je gedaan heeft daaro ). Maar, herkenbaar dus!
Nou me vriend vindt het alleen maar leuk, ik ben wel al bijna klaar met vloeien maar ga toch het advies opvolgen denk ik van de verloskundige ook hoe moeilijk het is want heb wel een keizersnede gehad dus wel een wond dus moet er nog even Door heen bijten