Ik ben het bij mijn huidige baan ontzettend zat. Alles gaat zo moeilijk, ook nu bij mijn zwangerschap. En als het hun uitkomt dan kan altijd alles. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik iedere dag met lood in mijn schoenen naar het werk ga. Zou is het verstandig zijn om nu nog te solliciteren? Of kan ik beter wachten tot na mijn bevalling?
Je kan het altijd proberen als je nog de puf hebt om energie in een sollicitatie te steken. Ik zou je oude baan in ieder geval nog niet opzeggen. Nee heb je en ja kun je krijgen. Positief verhaal. Mijn collega is aangenomen terwijl ze halverwege de zwangerschap zat. Zij was nu eenmaal de beste en het feit dat ze er een paar maanden tussenuit is i.v.m. verlof vonden we niet relevant.
Ik zeg altijd maar zo wie niet waagt wie niet wint!! Als jij ergens een leuke baan ziet kan je het altijd proberen toch! Ze kunnen ook iemand aannemen die niet zwanger is en na 1 maand bijvoorbeeld zwanger wordt! Hou wel rekening met de vermoeidheid van een nieuwe baan in de eerste weken/maanden in combimatie met het zwanger zijn/ pas moeder zijn! Vervelend dat je met lood in je schoenen naar je werk moet dat lijkt me ook heel vermoeiend! Heb je er weleens over gepraat? Liefs
Je kunt ook rustig rondneuzen, en eens ergens een gesprek aangaan. Misschien lukt het niet nu, maar heb je wel alvast kennisgemaakt voor na je verlof..