Heel veel pijn!!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Wij2018, 21 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij2018

Wij2018 Actief lid

21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Ik ben zwanger van mijn tweede kindje, waar ik ontzettend gelukkig mee ben. Echter heb ik heel veel pijn. Hier kort hoe het verhaal.

Met 6 weken zwangerschap ben ik flauwgevallen nadat ik helse steken in mijn buik kreeg en naar het ziekenhuis gebracht. Daar dachten ze eerst aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, wat achteraf gelukkig niet zo bleek. 3 nachten in het ziekenhuis gelegen, maar een echte oorzaak voor de pijn is nooit gevonden. Inmiddels ben ik 13 weken zwanger en nog steeds heb ik fikse buikpijnen die niet weggaan en de laatste dagen alleen maar toenemen. Mijn hele leven word er door beïnvloed, werken lukt niet en veel ondernemen ook niet.

Herkend iemand dit? Echo's zijn allemaal goed tot nu toe!

2. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Je kan op zoek gaan naar een osteopaat die ook met zwangere vrouwen werkt, het kan zijn dat je organen niet meer op de juiste plek teruggekomen zijn na je eerste bevalling... Ik had dagelijks buikpijn na mn tweede bevalling tot ik twee keer bij haar geweest ben,nooit meer last gehad!

3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Waar zit de pijn? Ik heb aan t begin van mn 2e zwangerschap bijna een week in t ziekenhuis gelegen met buikpijn dat doorstraalde naar mn rug. Kon niet meer zitten of liggen van de pijn. Ze weten nog steeds niet wat het is geweest. Galstenen of dat mijn baarmoeder op mn urineleider leunde! 5 dagen aan t infuus gelegen, met vocht en medicijnen want van de pijn was ik ook alleen maar aan t overgeven. Toen dat niet hielp heb ik 2x difloclenac gekregen en daarna is de pijn gelukkig nooit meer terug gekomen!

4. Wij2018

Wij2018 Actief lid

21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    De pijn zit onder en midden in mijn buik, het is echt ontzettend pijnlijk. Ze hebben geen oorzaak en ze gaven morfine en tramadol, maar daar bleek ik allergisch voor. Dus dat mag ik niet meer en paracetamol werkt niet.

Ik ga deze week wel weer aan de bel trekken, want het is niet meer leuk.

Osteopaat ga ik ook even naar kijken, thanks!

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Kan het pijn van je maag zijn? Ik had enorme koliekaanvallen en ze dachten aan galstenen. Tijdens zon aanval kon ik niks behalve creperen van de pijn. Hoe vaak ik wel niet huilend tegen mijn heb gezegd dat hij me echt moest helpen… later bleek dit afkomstig te zijn van mijn maag en dat dit veroorzaakt werd door maagzuur. Nooit geweten. Ik kreeg Omeprazol en mijn klachten verdwenen voor 75% acuut.

6. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Hier hetzelfde als bij @Nina Sanders koliekaanvallen 3 dagen ziekenhuis en nu aan de Omeprazol . Dat werkt nog steeds goed . @Nina Sanders even vraagje ik mag stoppen na de bevalling maar ben nu al bang dat het dan weer terugkomt had jij dat ook?
    @ts ik zou een opperen of het idd misschien van je maag af kan komen

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier ook enorme buikpijn gehad tijdens de zwangerschap. Rond mijn navel en straalde naar de rechterkant van mijn buik.
    Kon alleen nog maar op m'n linkerzij liggen de laatste weken.

Hier bleek dat mijn dikke darm deels aan het afsterven was doordat de baarmoeder daarop drukte. Deze is na de keizersnee gescheurd.

Laat aub je ontstekingswaarden prikken!

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nee na de bevalling was het ook echt weg! Gewoon maag die in de verdrukking komt waardoor maagzuur kan zorgen voor maagpijnen!

Deel Deze Pagina