gemene steken in lies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kreeft, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hallo

k heb sinds vanmorgen echt gemene steken in me lies en maar aan 1 kant en dat is de rechterkant, gister had k van die steken in me buik dus vlakbij schaambod en eierstokken.
    ow ja en had ook ongiekrampen vanmorgen, dus k dacht owjee mijn :evil: :evil: zijn geariveerd, maar net ff gekeken maar niks.

zou dit op een nadere ongie betekenen, ow ja en mijn rechterboob doet ook pijn met name de zijkant.

want als het goed is moet k morgen mijn :evil: :evil: krijgen als k het zelf bereken.

k snap me hele lijf niet meer.

gr kreeft

2. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Ik heb het ook, heb allemaal van die rare kwaaltjes trouwens.
    Heb sinds zondag ongi krampjes (heel lichtjes), gister werden die steekjes wat feller en zag ik bij het afvegen dat er wat licht bruinig slijm/bloed (sorry voor de details) op het wc papier zat.
    Ik dacht dus ook echt dat ik dan vandaag wel ongesteld zou zijn, maar er is geen bloed te bekennen, zelfs de krampjes zijn minder geworden, heb alleen af en toe nog steekjes bij mijn schaambot en lies.
    Ik hoor eigenlijk pas volgende week donderdag ongesteld te worden, dus zou wel raar zijn als het nu door zou komen, maarja het zou zo maar eens kunnen!
    Ik wacht dus gewoon netjes af wat de komende week met zich mee brengt :D

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hmm heb geen steken in mijn lies maar constant pijn...soms iets meer en soms minder maar constant aanwezig, kan me niet herinneren dat ik in spagaat heb gelegen maar voelt ook een beetje als verrekt...geen idee wat het is:S

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik had verleden jaar ook af en toe een steek en nu ligt er een klein meisje boven te slapen!

veel succes

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    hallo meiden,

Ik heb al 9 dagen last van mijn liezen :(
    De eerste dagen was het een beetje aan het trekken. Afgelopen weekend voelde ik ze continu, een beetje een branderig gevoel. De laatste 2/3 dagen voel ik ze af en toe, vooral 's avonds. Aankomend weekend hoop ik meer duidelijkheid te krijgen...
    Ik hoop dat het voor ons allen iets goeds betekend!

groetjes Afrola

6. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    dat hoop ik ook!

7. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    nou k denk dat me :evil: :evil: eraan komen, ben zoooooo sago als de pest en dat heb k altijd als k ongie moet worden.

maar ja de pendel zegt nov zwanger en posi test.
    mischien is er dan nog wat hoop.

gr kreeft

Deel Deze Pagina