afgelopen zaterdag had ik mijn eisprong, duidelijk gevoeld en met ovu testen ook bewezen. nu heb ik sinds gisterochtend (maandag) steeds slijmproppen.. heeft iemand dit ook? geeft dit iets aan of hoort er iets bij? tevens heb ik last van mijn buik en hormonen, mar ja dat heb ik al vaker gehad sinds gestopt ben met de pil.
Heb je zaterdag een positieve ovutest gehad? Want 24-48 uur na positieve test springt je eitje. Misschien is het daar nog van?
vrijdag was streepje donkerder dan donderdag. testen waren op dus dacht laat maar nu ben ik net naar toilet geweest van de buikpijn en had ik soort rozig slijm... tja je leest weleens wat op dit forum, maar goed mag niet te veel hopen! heb erg buikpijn. voor de zekerheid vanavond nog maar even aan de klus!
Ik heb juist deze maand bijna geen slijm gehad ..Terwijl ik dat normaal wel heb ...Wat zou dat betekenen ? Ieder lichaam is natuurlijk weer anders.
ja heb geen idee!ieder lichaam is anders en zoals ik al op alle forums lees, heeft iedereen ook weer een andere ervaring.. hopelijk is het raak, we wachten maar af!