hihih srry een vraagje heb em wel vaker gesteld maar heb er eigelijk nooit mijn antwoord op gekregen misschien stom maar wat is dat nou precies innesteldag als ik op de calculater kijk staat dat er ook maar wat het is:S is dat datje ongi moet worde?
ooohw dat is bij mij vandaag zo als ik op de calculater uitreken hahaha vandaar dat mijn teste negatief zijn haha ken ook pas over 9 dagen testen ben egt zooo blond he
Hoi Shayenna, De innesteldag is de dag dat heb bevruchtte eitje zich in je baarmoederwand nesteld. Na je bevruchting duurt het nog een aantal dagen (ik geloof 7) voor dat je bevruchtte eitje zich innesteld. Bij het innestellen kan er een bloedvaatje geraakt worden en daardoor kan je een kleine bloeding krijgen. liefs Lila
naja zo als ik uit reken mijn laatse menstruatie is de 9 janu en 23 mijn ei ... en heb goed geklust en zo en moest vandaag ongi worde normaal maar ben ik nog niet en mun innestelddag? dus dat betekent grrrr hahaha
Tja, een ingewikkeld gereken allemaal. Maar als 9 januari de eerste dag van je laatste menstruatie was en je hebt een cyclus van 28 dagen dan is inderdaad rond 23 januari je vruchtbare dag (eisprong). Als je dan bevrucht bent heb je rond 30 januari je innesteldag en heb je je nod rond 6 februari. En dan kun je dus na 6 februari testen. Maar dit is wel allemaal van gemiddeldes uit gegaan natuurlijk. liefs Lila
ja idd maar ik slikte de pill en ben hem 5 keer vergeten en normaal heb ik 3 weken de pil die ik slik dan had ik vandaag normaal ongi moete worde en ik heb ook al uitgerekend ... als ik 22 pak en had ik me ei geloof ik 16 naja ik heb dus al die dagen heb ik wel geklust van 9 en eerder tot vandaag en we gaan gewoon door maar ik ben de pil dus vergeten en toen ik da agter kwam ben ik er gelijk mee gestopt om te kijke of ik ongi zou worde,,, want ik ben al eens eerder met de pil gestopt en toen werd ik gewoon paar dagen later ongi en ja nou nog niks dus vandaar dat ik het gewooon nietmeer begrijp allemaal en ja mijn huisarts zeg dat er een grote kans is dat ik zwanger ben maja dat ik gewoon even moet afwagte en ja wat ik weet niet meer hoor hahaha
Ok ik begrijp het. Tja afwachten dan maar. En als je graag een kindje wilt zal ik voor je duimen hoor
haha dankje wel ik zal ook voor jouw duimen hahah maar dus er zit voor mij wel een kas ik ik heb dus egt al die dagen geklust nja ken het dan tog