Rugpijn.. rugpijn..rugpiiiiijn.. rugweeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door LeennKen, 18 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

    LeennKen Bekend lid

    12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hallokes,


    Beetje background info:

    Ik ben momenteel bijna 37 weken zwanger van mijn 2de.. Mijn eerste kindje is nu 2 jaar oud en gekomen met een spoedkeizersnede na 40w+een paar dagen.. ze hadden bij mijn eerste de bevalling in gang willen zetten maar dit is totaal mislukt en na 20 uren een spoedkeizersnede gehad (waar de verdoving niet 100% van werkte)

    Sinds begin van de week ben ik met bevallingsverlof, had een hoge bloeddruk dus.. rusten! Ben al een paar keer aan de monitor gaan hangen maar voorlopig alles oke...

    Ik moet zeggen.. de laatste 2 dagen gaat het wel wat minder, slaap amper, soms is een oefenwee in de buik gehad.. voel me over het algemeen niet 100% maar deze middag was alles nog oke met de baby! Mijna gyna wilt nog geen afspraak voor een keizersnede vastleggen, ze doet het namelijk niet graag, zonder echte reden voor de 38 weken + ze hoopt dat ie op natuurlijke manier komt (in gang zetten doet ze sowieso niet) ...

    Maar sinds een half uurtje heb ik echt abnormaal pijn in mijn rug. Vooral onderrug / trekt beetje naar het midden.. blijft 30sec-1min en trekt dan weg... maar komt terug -_- .... Zijn dit rugweeen? Of gewoon babyboy die gemene stampen geeft richting men rug? Edit: Ohja.. voel ook zo een druk op mijn borstkas... kei raar gevoel!
     
  2. Pleak

    Pleak Fanatiek lid

    30 mei 2011
    3.620
    217
    63
    zuid-holland
    komen ze regelmatig? Ik vind het wel klinken als rugweeen.
    Bij twijfel altijd even bellen!
     
  3. LeennKen

    LeennKen Bekend lid

    12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    komen en gaan.. in men rug echt steken.. een paar keer achter elkaar.. en dan weer eentje in men buik.. ma nie dak kan zeggen er zitten exact zoveel min tussen.. dan is na een min.; dan na 5 min...

    k heb ook beetje een gevoel alsof ik men regels krijg .. zowa ne zeurderige pijn beneden als ik geen rugpijn/buikpijn heb..
     
  4. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Anders even duchen, kijken of het helpt.zet het door? Dan heb je waarschijnlijk weeën (hier 2x rugweeen gehad).en liever 10x teveel bellen dan 1x te weinig!
     
  5. LeennKen

    LeennKen Bekend lid

    12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Bij mijn dochter ben ik weken voor de bevalling bij het minste binnen gegaan.. altijd vals alarm.. voelde me echt zo dom! Maar idd.. als het niet over gaat bel ik even de verloskamer!
    ik ga even proberen douchen & dan een pittenzak (niet te heet) in mijn rug leggen (denk dat dat geen kwaad kan?!) en zien hoe het dan is... Bij mijn weten benk wel mijn slijmprop nog niet verloren ofzo ...
     
  6. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Hittepit kan prima hoor.
     
  7. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    En heeft het doorgezet?
     
  8. Pleak

    Pleak Fanatiek lid

    30 mei 2011
    3.620
    217
    63
    zuid-holland
    ik kom ook even spieken hoe het nu met je gaat ;)
     
  9. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Kwam ook even spieken!
     
  10. LeennKen

    LeennKen Bekend lid

    12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    hoi hoi, sorry voor late reply! :)

    het heeft (jammer genoeg) niet doorgezet.. pittezak heeft goed geholpen..

    kheb wel nog steeds mensturatie achtige krampen ... misschien dat er toch iets aant komen is ;)
     
  11. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Jammer :), succes als het wel door gaat zetten
     

Deel Deze Pagina