humeurig

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dinky, 8 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Als ik zo alle verschijnselen eens lees die hier het meest wordn opgeschreven, dan valt het me op dat humeurig zijn eigenlijk bij niemand er tussen staat.

Mijn vriend zegt dat ik behoorlijk veranderd ben in mijn buien de laatste weken.. ik kan weinig van hem hebben, maak wel eens een vervelende opmerking (zou goed van mijn vermoeidheid in combi met zijn slordigheid kunnen komen ;) maar dit terzijde ). Op het moment dat hij dat zegt dan vind ik dat onzin, maar als ik er over na ga denken, dan heeft ie toch wel een beetje gelijk.. :oops:

Zijn er meer hier die dit bekend vookomt?

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ja ik merk het ook bij mezelf. Ik vond het altijd onzin dat vrouwen tijdens de zwangerschap kattig zijn (vond dat ze maar blij moesten zijn en dus ook lief doen). Maar ik merk dat ik ook veel minder kan verdragen van mijn mannetje :oops:

Ik probeer wel lief te zijn hoor :)

3. ellensunshine

18 mrt 2008
    37
    0
    0
    Hoi Dinky,

ook ik merk mijn humeurigheid! Zowel tegen mijn vriend als op mijn werk kom ik tegenwoordig behoorlijk kattig uit de hoek (ook wel zeer assertief genoemd...). Snap soms zelf niet waar mijn gevoel vandaan komt. Ben dan ineens heel boos om iets en het volgende moment is er niets aan de hand. Of het nou echt van de zwangerschap komt weet ik niet, maar typisch is het wel! Veel plezier met je zwangerschap verder!

x Ellen

4. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Yep, heel herkenbaar.
    Toen ik zwanger was, was ik heel kribbig/ chagerijnig tegen bepaalde mensen terwijl ik bijna nooit slechte zin heb.
    Ik stond echt van mezelf te kijken en snapte niet waar dat vandaan kwam maar toen wist ik ook nog niet dat ik zwanger was..

5. Butterfly88

6 jun 2008
    14
    0
    0
    jah hier ook een chaggi iemand ;) Ik ben normaal nooit iemand die je snel geirriteerd kan krijgen maar nu wel! in een oogwink soms :oops:

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ben altijd kattig...zou ik als ik zwanger ben peos lief worden?

7. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hier ook herkenbaar.
    heb eht nog steeds alleen niet meer zo erg.
    was echt een bitch

jennefer

8. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    jaja, ik was ook erg chagerijnig in het begin, ook vooral van het nadenken of het wel allemaal goed zal gaan met de kleine.

Maar ik kon ook verdomd weinig hebben!
    Hebben er soms hele erge ruzie van gehad..

9. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    haha! oeff gelukkig, er zijn er meer :D . Is dat ook zo'n verschijnsel die na de eerste weken/maanden weer gaat verdwijnen? hoop voor vriendlief dat ik niet zo blijf tot januari :oops:

10. Jompie

Jompie Niet meer actief

Yep ik herken dit zeker vooral de eerste 6 weken was ik echt een DRAAK. Voordat we wisten dat ik zwanger was(bleek achteraf toen ca 4 weken te zijn) hadden we regelmatig discussies en woordenwisselingen om de stomste dingen. Bv het opruimen van een wc roll :( . Alles wat mijn man zei vatte ik op als een aaval en ging dus ook fel in de verdediging. Achteraf kunnen we er om lachen maar op dat moment zeker niet. Als ik nu zo'n buitje heb(wat gelukkig al minder vaak is) laat mijn man me me rust of geeft me een knuffel, wat overigens ook erg goed helpt bij de huilbuien(die nu de overhand hebben) ;) .

11. AsenA

AsenA Lid

13 jun 2008
    40
    0
    0
    ik kan pas over een week testen... maar ik voel me zo vreemd.... 3 dagen lang was ik depri, emotioneel en zo prikkelbaar... en nu zo vrolijk om niks......

Deel Deze Pagina